سلطانی فر در شلمچه : تقویت یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یادمان‌های دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور را باید تقویت کرد زیرا شکل‌گیری آن یک فرهنگ بوده که از سال‌ها قبل آغاز شده است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از یادمان شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یادمان‌های دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور را باید تقویت کرد زیرا شکل‌گیری آن یک فرهنگ بوده که از سال‌ها قبل آغاز شده است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی به نامگذاری سال ۹۳ تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال مسئولیت ما در برابر تقویت هرچه بیشتر راهیان نور و ترویج فرهنگ دفاع مقدس سنگین‌تر می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ایران، دفاع مقدس تنها هجمه دشمنان بود که در طی آن نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند در حالی که در هجوم‌های گذشته ۴۰ درصد از خاک ایران توسط دشمنان تصرف شده بود.

وی عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا پایان فرودین ماه برنامه‌های خود را در راستای تحقق این سیاست تدوین و ابلاغ خواهد کرد.

https://hoorkhabar.ir/3465کپی شد!
139
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.