ویسی: ماندن استقلال‌خوزستان در لیگ برتر هنر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که مردم استان اصلا نگران ماندن تیم در لیگ نباشند، گفت: در لیگ می‌مانیم و مردم خوزستان را خوشحال می‌کنیم.

عبدالله ویسی  در ارزیابی‌اش از شکست برابر راه‌آهن در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم به ویژه راه‌آهن که واقعا به سه امتیاز نیاز داشت، حساس بود.

 

وی بیان کرد: تیم ما به یک مساوی نیاز داشت تا شانس‌مان برای ماندن در لیگ برتر روی کاغذ هم تمام شده باشد. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های گل بسیاری هم ایجاد کردیم و می‌توانستیم حتی برنده این دیدار هم باشیم ولی در دیداری که می‌توانست حداقل مساوی شود، باختیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و وقتی که گل نزنیم، وضعیت به این صورت می‌شود. خط هافبک‌مان هم اصلا خوب بازی نکرد و از آن‌ها راضی نبودم و حتی می‌شد هر چهار نفر این خط را تعویض کرد ولی بازهم با این وضعیت موقعیت گل ایجاد کردیم. در کل از تمام تیم راضی نبودم و انتظار داشتم بازی بهتری را انجام دهند.

 

وی همچنین در ارزیابی‌اش از تیم راه‌آهن عنوان کرد: راه‌آهن تیم خوبی است و از بازیکنان و مربی خوبی هم بهره می‌برد.

 

ویسی در ادامه با بیان این‌که نگرانی‌ای از بابت ماندن‌مان در لیگ نداریم، گفت: ما با این شکست فقط جایگاه‌‌مان را در جدول خراب کردیم در حالی که می‌توانستیم آن را به رده هشتم ارتقا دهیم اما اکنون باید به رده‌های نهم و یا دهم بسنده کنیم و در نهایت هم در همین جایگاه دوازدهم می‌مانیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: مردم خوزستان اصلا نگران نباشند؛ این‌که تیم ما در اولین حضورش در لیگ برتر می‌ماند، خیلی خوب است. ماندن ما در لیگ، یک هنر است و این اتفاق امسال می‌افتد و مردم خوزستان را خوشحال می‌کنیم. من هم به احتمال ۹۵ درصد در این تیم می‌مانم.

 

https://hoorkhabar.ir/3449کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.