رحمانی :جشن قهرمانی فولاد را در اهواز می‌گیریم

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم در دو بازی آینده حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم در کنار مردم جشن قهرمانی را در اهواز برپا کنیم.

بختیار رحمانی اظهار کرد: فولاد در دیدار امروز عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی را نیز روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد و خوشحالم که در پایان با این سه امتیاز راه خود را برای قهرمانی هموارتر کردیم.

وی ادامه داد: جا دارد از هواداران نیز برای حمایت فراوانی که از تیم انجام دادند تشکر و قدردانی کنم زیرا این هواداران هستند که به ما انگیزه بازی می‌دهند.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تیم ما با این پیروزی فاصله خود را تا قهرمانی کمتر کرد و امیدوارم در دو بازی آینده نیز حداکثر امتیاز را کسب کند تا بتوانیم در کنار مردم جشن قهرمانی برپا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی نیز در این بازی برای رسیدن به گل تلاش زیادی کرد ولی بازی خوب بازیکنان و گلر ما اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف را نداد و به خوبی توانستیم آنها را مهار کنیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته توانست با نتیجه ۲ بر یک تراکتورسازی را در اهواز شکست دهد و خود را یک گام به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر کند.

https://hoorkhabar.ir/3379کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.