ریاست را برای خروج شورا از چالش پذیرفتم/اختلاف سلیقه طبیعی است اما لجاجت و پافشاری کار درستی نیست

حجت الاسلام سعادت نیا اظهار داشت:نباید در شورا تشنج باشد اما اختلاف سلیقه طبیعی است اما لجاجت و پافشاری کار درستی نیست تلاش می کنیم با دوستانمان که منتقد اقای علاسوند بودند و من همراهشان بودم یک رفاقت و صمیمتی ایجاد کنیم.

حجت الاسلام سعادت نیا رئیس جدید شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص انتخاب شدنش به ریاست شورا گفت:بعد از اینکه اعضای شورا بر سر انتخاب رئیس شورا دو دسته شدند و اختلاف در این یک ماهه گذشته به اوج رسید به سهم خود تلاش کردم تا یک صمیمیت و الفتی ایجاد شود تا به نتیجه ایی برسیم.

وی ادامه داد: بقیه دوستان و عقلای جمع هم برای حل اختلافات تلاش کردند ما و دوستانمان معتقد بودیم که اقای علاسوند باید کنار رود دوستانی که همراه اقای علاسوند بودند امدند و گفتند اقای علاسوند برای برون رفت از این مشکل حاضر شده کنار برود و ما شما برای ریاست پیشنهاد می کنیم که هم در گروه مقابل هستید هم روحانیمی باشید لذا برای وحدت رای ما با شماست.

سعادت نیا  تاکید کرد:بنده به خاطر تعهد اخلاقی که به اقای زنگنه داشتم خودم بحث ریاست را اظهار نکردم و گفتم پیشقدم نخواهم شد آنها دعوت کردند  اظهار محبت کردند و خودشان در صحن شورا اعلام کاندیداتوری  مرا کردند و این قضیه پیش آمد.

وی در خصوص گلایه های از وی به خاطر ترک گروه مخالفان علاسوند و کاندید آنها شدن گفت:خدا بر اعمال ما حاضر و ناظر است خودشان هم می دانند من دنبال ریاست نبودم و کاری به ریاست هم نداشتم دوستانی که با روحیات ما آشنا هستند بر این مسئله گواهی می دهند من اگر این مسئله را پذیرفتم برای این بود که بتوانم تعاملی ایجاد کنم تا شورا از این چالش ها خارج شود.

رئیس جدید شورای شهر اهواز  تاکید کرد: تلاش خواهم کرد با همت همه همکارانم در شورای شهر با تعامل خوب با شهردار پروژه های عمرانی شهر را سرعت ببخشیم دنبال این خواهیم بود خدمات شهروندی را پر رنگ تر  کنیم  فرهنگ هم بسیار برای ما پر اهمیت خواهد بود.

وی ادامه داد:دوستان را به اخلاق و برادری و دوستی توصیه می کنیم  امروز اهواز ظرفیت این را ندارد که شورا دچار چالش شود این را می دانم دوستانی که در جلسه شورا به من معترض بودند خودشان اعتراضی ندارند بلکه به خاطر فشارهایی است که از این طرف و آن طرف به آنها وارد می شود والا خودشان عقلای جمع هستند.

سعادت نیا  تاکید کرد:ما در همین یک ماه اختلاف شورا ، فرصت های زیادی از دست دادیم وزیر کشور ،معاونین و شهرداران کلانشهرها مهمان ما بودند ما می توانستیم از ظرفیت وزارت کشور استفاده کنیم اما این چالش ها موجب شد تا بهره ای نبریم.

وی افزود:نباید در شورا تشنج باشد اما اختلاف سلیقه طبیعی است اما لجاجت و پافشاری کار درستی نیست تلاش می کنیم با دوستانمان که منتقد اقای علاسوند بودند و من همراهشان بودم یک رفاقت و صمیمتی ایجاد کنیم.

https://hoorkhabar.ir/333706کپی شد!
143
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.