آخرین اخبار روز ورزش خوزستان

مکوندی: هدفم القای ذهنیت پیروزی به نفت مسجدسلیمان است2014-09-28_14-49-46

بهروز مکوندی  اظهارکرد: ما در ابتدا باید بازی با تیم فولادخوزستان در هفته یازدهم را پشت سر بگذاریم، چرا که در این فاصله زمانی کوتاه که چهار پنج روز تا این دیدار زمان باقی داریم نمی توانیم در زمینه جذب بازیکن کاری انجام دهیم.

وی افزود: ولی پس از آن در فاصله تعطیلی مسابقات سعی می کنیم باتوجه به این که دو بازیکن تیم مان را به دلیل ابطال کارت پایان خدمت از لیست مان خارج شده اند، بازیکن جذب کنیم. بازیکنانی را مدنظر داریم و آن زمان شروع به صحبت کردن با آن ها می کنیم. ما در این زمینه اولویت بندی می کنیم که در چه نقاطی تیم مان ضعف دارد و تلاش می کنیم در این نقاط، بازیکن جذب کنیم تا خودمان را به نیم فصل برسانیم و بتوانیم چند بازیکن دیگر به مجموعه مان اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم حاشیه ای که روی سکوها و بین تماشاگران است و فاصله ای که بین هواداران که همان حامیان اصلی ما هستند و تیم ایجاد شده است، با نزدیک کردن آن ها به تیم، برطرف کنیم. همچنین باید بتوانیم مسایل و مشکلات مالی را حل کنیم که مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته تا این مشکلات را حل کند تا در واقع ما بتوانیم با خیال راحت تری کار کنیم.

وی بیان کرد: ما باید بتوانیم مشکلات روحی – روانی تیم را هم که به واسطه شکست ها و عدم نتیجه گیری به وجود آمده است، برطرف کنیم. تیم ما اولین سال حضورش در لیگ برتر است و تجربه این لیگ را ندارد و بازیکنان مان جوان هستند و باید سعی کنیم مسایل روحی – روانی را نیز به صورتی حل کنیم.

مکوندی در پاسخ به این سوال که مشکل نفت را در چه خطوطی می بینید؟ گفت: اگر به جدول نگاه کنید تیم ما در دو بخش اساسی با مشکل مواجه است؛ تیم در ۱۰ بازی‌ای که انجام داده چهار گل زده است و یکی از مشکلات اساسی ما در بخش گلزنی است. همچنین در این ۱۰ دیداری که داشته ایم، ۱۶ گل دریافت کرده ایم که این نشان می دهد در بخش دفاعی هم با مشکل مواجه هستیم و باید بتوانیم در این دو بخش که کل مجموعه تیم مان می شود، به فکر چاره اندیشی باشیم.

وی با بیان این که در نیم فصل تمام تمرکزمان جذب بازیکن در بخش حمله و دفاع خواهد بود، عنوان کرد: ان شاالله اگر بتوانیم تا نیم فصل شرایط نسبی ای برای تیم به وجود بیاوریم و با این شرایط خودمان را به نیم فصل برسانیم و ذهنیت دور کردن شکست و رسیدن به پیروزی را در تیم به وجود آوریم، می توان شرایط تیم را بهتر کرد. هدف ما این است که ذهنیت شکست را از تیم دور و ذهنیت پیروزی را به آن القا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: اعتقاد من بر این است که شرایط فعلی بسیار سخت تر از ابتدای فصل و شروع مسابقات است؛ چرا که آن موقع برای بستن یک تیم و تمرینات بیشتر، زمان داشتیم و می توانستیم راحت تر و با آرامش بیشتری کار کنیم در حالی که اکنون باتوجه به این که انتهای جدول هستیم و شرایط مان از نظر گل زده و خورده و ذهنیتی که از نظر شکست در تیم مان به وجود آمده است و همچنین فاصله ای که بین هواداران و تیم ایجاد شده، کار را خیلی سخت تر می کند.

وی تصریح کرد: ما اکنون در شرایطی هستیم که نمی توانیم به راحتی تیم مان را از نظر مهره تقویت کنیم و امیدوارم بتوانیم در این شرایط خودمان را حفظ کنیم و این شرایط را بپذیریم. همه باید بدانیم در چه شرایطی قرار داریم و با آرامش کار و به یکدیگر کمک کنیم تا تیم مان در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

مکوندی در ادامه با تشکر از کادر گذشته تیم، گفت: از باقری نیا و همکارانش که تا این جای کار قبول زحمت و تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم. عدم نتیجه گیری تیم چیزی از زحمات کادر قبلی کم نمی کند و قدردان زحمات همکاران قبلی مان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که در این شرایط سخت هدایت نفت را بر عهده گرفتید؟ بیان کرد: به هر حال من یک مربی هستم و هدایت تیم به من پیشنهاد شد و علاقه من به تیم شهرم که با آن زندگی کردم و به لیگ برتر صعود کردم، باعث شد که این شرایط سخت را بپذیرم تا اگر می توانم به تیمم کمک و آن را از این شرایط خارج کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوال دیگری که آیا امسال نفت می تواند در لیگ برتر بماند و چقدر امید به بقای آن دارد؟ گفت: اگر من بتوانم ذهنیت مثبت را به تیم القا کنم، می توانیم شرایط مان را بهتر کنیم. نگاه من هیچ موقع فرار از شکست نیست بلکه نگاهم به دست آوردن پیروزی است. فکر می کنم اگر بشود چنین ذهنیتی را در تیم به وجود آوریم، به دست آوردن هر جایگاهی در هر لیگی امکان پذیر است.

وی بیان کرد: من آمده ام تا به همراه تیمم پیروزی به دست آورم و نگاهم این نیست که فقط تیم در لیگ حفظ شود. نگاه من خیلی بالاتر و وسیع تر است؛ من با ذهنیت پیروزی و نه با ذهنیت فرار از شکست به تیم نفت آمده ام.

مکوندی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از هواداران تیم دارید؟ گفت: تماشاگران خوب مسجدسلیمانی علاقه مند به تیم و شهرشان هستند و می خواهند تیم شان پیروزی به دست آورد، دارای جایگاه مناسب و از نظر شخصیتی هم برتر باشد و این که می بینند تیم شان انتهای جدول است، برای شان سخت است. البته در چنین شرایط سختی است که تیم نیاز به حمایت آن ها دارد و اگر با آرامش تیم شان را حمایت کنند، هر چیزی امکان پذیر است.

[divider]

همگانی شدن ورزش همگانی در گرو همکاری دستگاه‌ها2014-09-28_14-52-04

حمید سالمی اظهارکرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی، فدراسیون گسترده و بزرگ با جمعیت و خانواده بسیار است و این در حالی است که برخی فدراسیون‌ها فقط یک رشته را یدک می‌کشند. رشته‌های ورزش‌های طبیعی، ورزش بزرگسالان، گردشگری ورزشی، ورزش روزانه، ورزش نهادها و سازمان‌ها، یوگا، پرواز کایت، پینت‌بال، پیلاتس، دژبال، چوگو، ماهیگری ورزشی، طناب‌زنی، ورزش در آب، فریزبی، پرثوآ، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران، ورزش تفریحی و مهارت‌های فردی، آمادگی جسمانی، ورزش‌ها و بازی‌های الکترونیک، بازی‌ها و ورزش کودکان، پیاده‌روی، تونیک، بهکاپ، آمادگی‌جسمانی، بازی‌های فکری، کتل‌بل و ورزش داوطلبین ورزشی، رشته‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی است.

امکانات و بودجه جوابگوی نیست

وی ادامه داد: بیشتر این رشته ها نیز در هیات ورزش همگانی خوزستان فعال هستند. به هر حال برخی مواقع امکانات جوابگو نیست و اگر بخواهیم برای تمام رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون در هیات استان، ماهی ۱۰۰ هزار تومان هم هزینه کنیم، رقم بالایی را طلب می‌کند و متاسفانه کمبود مالی و امکانات باعث می‌شود، فعالیت برخی از این رشته‌ها حتی در حد زیر صفر باشد، چرا که بودجه‌ای نداریم و ما اکنون در پول برق، آب، تلفن و گازمان مانده‌ایم. افراد بسیاری علاقه‌مند به رشته‌های ما هستند ولی متاسفانه فریادرسی نیست.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان عنوان کرد: یکی از مهمترین‌های بخش‌های ورزش همگانی مربوط به ورزش پیاده‌روی خانوادگی است که هر هفته جمعه‌ها در یکی از استان‌ها برگزار و به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و شاید بیش از ۱۵۰ هزار نفر را هم به صحنه می‌کشد. این رشته در هیات ما نیز یکی از رشته‌های فعال‌مان است و باتوجه به دستورالعمل و تقویم ورزشی‌مان، همایش‌های پیاده‌روی هر هفته در بیشتر شهرستان‌ها برگزار می‌شود. رشته‌های یوگا، پیلاتس، ورزش کارکنان دولت، ورزش در آب، دژبال، طناب‌زنی، آمادگی جسمانی، ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و پرثوآ نیز از دیگر رشته‌های فعال هیات ورزش همگانی استان هستند. ما در این رشته‌ها عنوان‌دار مسابقات کشوری نیز هستیم. به هر حال همان‌طور که گفتم منابع و امکانات ما برای توسعه بیشتر رشته‌‌ها کم است و جوابگوی ما نیست. تمایل داریم تمام رشته‌ها را در استان فعال کنیم ولی این کار امکانات بسیاری را طلب می‌کند.

ایستگاه‌های ورزشی اهواز تعطیل شده‌اند

وی درخصوص ایستگاه‌های ورزشی در سطح استان گفت: در سال ۹۰ و ۹۱ نزدیک به ۲۴ ایستگاه ورزشی را در سطح مرکز استان فعال کردیم، ضمن این‌که در شهرستان نیز چنین ایستگاه‌هایی را فعال کردیم که جمعیت زیادی را به سمت ورزش کشاند. ما در حد کمی بودجه داشتیم و توانستیم از همین بودجه کم، حقوق مربیان و عوامل اجرایی شاغل در پارک‌ها را پرداخت کنیم ولی بعد از آن کیسه‌مان خالی شد و از اواخر سال ۹۲ به اداره‌کل ورزش و جوانان، فرمانداری، شهرداری و استانداری اعلام کردیم که ما دیگر بودجه‌ای نداریم تا به عنوان حق‌الزحمه به مربیان‌مان بدهیم. متاسفانه کسی توجهی ندارد و اکنون خیلی از ایستگاه‌های‌ ما در سطح اهواز تعطیل شده‌اند. من در آخرین ملاقاتی هم که با دکتر مقتدایی، استاندار خوزستان داشتم، این موضوع را به او گفتم و قرار شد، شورای شهر و شهرداری اهواز در این زمینه با ما همکاری داشته باشند ولی تاکنون از این سازمان‌ها چیزی ندیده‌ایم. به هر حال دست ما خالی است و ایستگاه‌های ورزشی سطح شهر اهواز تعطیل هستند.

سالمی افزود: نزدیک به یک ماه پیش باتوجه به جلسه‌ای که با شورای شهر اهواز و مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان داشتیم، قرار بر این شد که ما دستورالعمل و آیین‌نامه ایستگاه‌های ورزشی و محل‌های مربوط به ایستگاه‌ها و مربیان آن‌ها را آماده کنیم و به آن‌ها بدهیم که ما کارهای مربوط به خودمان را انجام و به مسوولان مربوطه ارایه دادیم ولی هنوز جوابی به ما نداده‌اند. اگر بتوانیم ۳۲ ایستگاه ورزشی را در اهواز سامان دهیم، کل هزینه‌های مربیان اهواز در طول سال ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌شود ولی متاسفانه کسی توجه نکرد.

وی تصریح کرد: تجهیزات بیشتر پارک‌ها، از کار افتاده و فرسوده هستند و به جای این‌که به مردمی که در آن‌جا فعالیت می‌کنند، سودی برسانند، بیشتر ضرر می‌رسانند. ما به مسوولان هم اعلام کرده‌ایم که این دستگاه‌ها نیاز به بازسازی دارند ولی هنوز به همان صورت مانده‌اند و باید شهرداری‌ها و شورای شهر فکری اساسی کنند و فضا مطلوب شود.

انتظار داریم استانداری و شهرداری‌ها کمک کنند

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان خاطر نشان کرد: بیشتر تلاش‌ها بر این است که همایش‌های پیاده روی در کشور گسترده شوند و ما هم در همین راستا حرکت می‌کنیم و در اواخر سال ۹۲ در بندرامام خمینی (ره) همایش بزرگ پیاده‌روی را برگزار کردیم و قرار بر این شد که در سال ۹۳ نیز سه همایش بزرگ پیاده‌روی را در خوزستان برگزار کنیم که یکی از این همایش‌ها را در خرمشهر برگزار و دیگری را به مناسبت هفته دفاع مقدس چند روز پیش در سوسنگرد برگزار کردیم. در این زمینه متاسفانه بیشتر شهرستان‌های ما از نظر بودجه و امکانات ضعیف هستند.

وی گفت: ما انتظار داریم شهرداری‌ها و استانداری به ما کنند. در همایش‌هایی که در بیشتر استان‌ها برگزار می‌شود، تمام هزینه این همایش‌ها را شهرداری‌ها، بانک‌ها، ادارات و سازمان‌ها تامین می‌کنند ولی در خوزستان حتی یک نفر هم حاضر نیست اسپانسر چنین همایش‌هایی شود و این واقعا مایه تاسف است.

سالمی ادامه داد: به هر حال باید در این‌جا نیز این فرهنگ جا بیفتد و انتظار داریم مسوولان رده بالای استان، استاندار و معاونان او، شهرداری‌ها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ارگان‌های استان را توجیه کنند که پیاده‌روی یک ورزش عمومی است و باید در جهت ایجاد فضای مناسب برای مردم، همکاری داشته باشند. در خوزستان هیچ کسی حاضر نیست کمک کند و موقعی می‌توانیم مطمئن شویم که این ورزش در استان توسعه پیدا می‌کند که تمام سازمان‌ها همکاری کنند.

وی گفت: ما سال گذشته همایشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار کردیم و نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در این همایش شرکت کرده بودند و آن موقع مسوولان استان بالای سن رفتند و اعلام کردند به ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان هدیه می‌دهیم ولی از آن زمان تاکنون هدایای مردم پرداخت نشده است و هیچ کسی هم به این موضوع توجه نکرده است. در هفته گذشته نیز از اداره‌کل ورزش و جوانان استان نامه‌ای به دست ما رسید که برای هفته مبارزه با مواد مخدر چه برنامه‌ای دارید که به آن‌ها گفتم شما هنوز هدایای سال گذشته را پرداخت نکرده‌اید، بعد می‌خواهید برنامه بعدی را برگزار کنید.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در ادامه به ورزش کارکنان اشاره و بیان کرد: یکی از بخش‌هایی که در ورزش همگانی داریم، مربوط به ورزش کارکنان دولت است. باتوجه به این‌که کارکنان بسیار پشت میز می‌نشینند، فرسوده شده‌اند در حالی که اگر هر کدام در طول هفته ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند، خیلی از مشکلات روحی – روانی و جسمانی‌شان برطرف می‌شود ولی مسوولان حاضر نیستند در بخش برگزاری مسابقات کارکنان دولت با هیات همکاری کنند. ارگان‌ها و سازمان‌ها به برنامه‌ای هم که ما در این زمینه به آن‌‌ها  ارسال می‌کنیم، توجهی نمی‌کنند و حتی حاضر نیستند امکانات و فضای ورزشی‌ای که دارند به خاطر کارکنان خودشان در اختیار ما بگذارند و متاسفانه هیچ همکاری‌ای نمی‌کنند.

مجبور به ایجاد محرک‌هایی برای ورزش کردن مردم هستیم

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی افراد تنبلی‌شان می‌شود که ورزش کنند، یعنی حاضر نیستند در حالی که حس می‌کنند بدن‌شان چیزی کم دارد، ورزش کنند. چنین افرادی به محرک‌هایی نیاز دارند و ما هم مجبور هستیم محرک‌هایی ایجاد کنیم. در همایش‌‌هایی که برگزار می‌شود، اعتقاد خود فدراسیون نیز این است که اصلا نباید اسم خودرو پراید، برده شود ولی باتوجه به این‌که این موضوع تنها محرک مردم است، مجبور هستیم از این هدیه استفاده کنیم. درحالی که قویترین و اصلی‌ترین محرک مردم، سلامتی است.

سالمی گفت: اگر اقشار مختلف مردم عادت کنند روزی ۳۰ دقیقه به صورت خانوادگی پیاده‌روی کنند، پس از یک هفته که وضعیت جسمانی‌شان را سنجش کردند، متوجه می‌شوند که تا چه اندازه از نظر روحی – روانی، این موضوع روی آن‌ها تاثیر گذاشته است. به هر حال به خاطر این‌که مردم عادت به ورزش کردن را پیدا کنند، چنین محرک‌هایی را در نظر می‌گیریم وگرنه به صورت کلی اعتقادی به هدیه نداریم. به هر حال باید دانست اگر پیاده‌روی خانوادگی روزی ۳۰ دقیقه انجام شود، نشاط و شادابی به وجود می آورد، با پوکی استخوان مبارزه می‌شود، قند، چربی و فشار خون کاهش پیدا می‌کند، ضمن این‌که بسیاری از مشکلات روحی – روانی و جسمانی از بین می‌رود و سلامتی جایگزین آن می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ جهانی دوم بیشتر کشورهایی که جنگ‌زده شدند، امراض بسیاری گریبانگیر مردم آن‌‌ها شد و تمام پزشکان از درمان آن‌ها عاجز شده بودند که کارشناسان و مسوولان آن کشورها با یکدیگر تبادل افکار داشتند که باید در این زمینه چه کرد. بعد از تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدند که تنها عامل درمان این امراض و ایجاد شور و نشاط، ورزش است. آن‌ها فضاهای ورزشی، استادیوم‌ها، جاده‌ها و پارک‌ها را ایجاد کردند و در همان پارک‌ها مربیانی را گذاشتند تا مردم فعالیت کنند و پس از این کار، سنجشی انجام شد و متوجه شدند که بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم که مبتلا به امراض و مشکلات روحی – روانی بودند، با روی‌ آوردن به ورزش، مشکلات آن‌ها رفع شده است.

مسوولان به فکر ایجاد فضاهای ورزشی باشند

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: به هر حال باتوجه به این‌که ما هم هشت سال درگیر جنگ بودیم، باید مسوولان استان به فکر این باشند که فضاهای ورزشی، پارک‌ها و مربیان را بیشتر و مردم را به ورزش کردن وادار کنند. اگر مردم ورزش کنند، خیلی از امراض از آن‌ها دور می شود و دیگر شاهد این همه بیمار در بیمارستان‌ها نخواهیم بود. انتظار داریم مسوولان استان به ویژه استاندار که خود سابقه ورزشی دارد و خیلی هم علاقه‌مند به کار است، کمک کند و به مسوولان و مدیران کل دستور دهد که کارکنان و سایت‌های ورزشی‌شان را فعال کنند و این کارکنان را از پشت میز نشینی به حرکت وادار کنند و فضاهای ورزشی را ایجاد کنند. یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها ایجاد فضاهای ورزشی است و سلامت مردم در دست شهرداری‌ها است و اگر این اقدامات انجام و به آن توجه شود، شاید مراجعه مردم به بیمارستان‌ها خیلی کمتر شود.

[divider]

برترین دختران اسکواش‌باز خوزستان معرفی شدند2014-09-28_14-57-00

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان  اظهار کرد: این مسابقات چهارم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که ۱۶ اسکواش‌باز در این مسابقات شرکت کردند، گفت: اسکواش‌بازان تیم‌های هیات استان، آبادان و نفت اهواز با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: رقیه بوسویط از هیات استان قهرمان شد، مهرآیین صالحی از آبادان به نایب قهرمانی رسید و آیدا سبزیوند و فاطمه رضایی هر دو از آبادان جایگاه سوم مشترک را به دست آوردند.

وی بیان کرد: سطح مسابقات خوب بود و تلاش اسکواش‌بازان نسبت به دوره قبلی مسابقات بیشتر شده بود، چرا که در مسابقات قبلی بوسویط از صالحی شکست خورد ولی در این مسابقه با تلاش بیشتر توانست صالحی را شکست دهد و قهرمان شود.

آران در پایان بیان کرد: طبق رنکینگ شش ماهه ابتدایی سال، در رده سنی زیر ۱۵ سال، مهرآیین صالحی، رقیه بوسویط، آیدا سبزیوند و فاطمه رضایی در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

[divider]

افشین و مشای‌زاده از لیست فولاد خارج شدند2014-09-28_15-00-52

حسین ابن‌قاسم  اظهار کرد: آرش افشین و ولید مشای‌زاده از لیست باشگاه کنار گذاشته شدند و این کار با توجه به دستور سازمان لیگ که اعلام کرده است کارت پایان خدمت این دو بازیکن باطل شده است، صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این که گفته می‌شود افشین و مشای‌زاده به دلیل صحبت علیه باشگاه کنار گذاشته شده‌اند، اصلا صحت ندارد. ما آن ها را با توجه به نامه سازمان لیگ مبنی بر ابطال کارت پایان خدمت این دو بازیکن، از لیست مان خارج کردیم. این که صحبتی علیه باشگاه داشته اند یا خیر، خبری ندارم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان تصریح کرد: باتوجه به گفته قبلی سازمان لیگ، می توانیم جای این دو بازیکن، نفراتی را جذب کنیم.

وی درباره وضعیت بختیار رحمانی و این که آیا او هم از لیست فولاد کنار گذاشته می‌شود، گفت: پرونده رحمانی ناقص است و دنبال تکمیل آن می باشد. تا یکی دو هفته آینده نیز پرونده معافیت او در جریان می افتد. احتمال این که مشکل رحمانی برطرف شود، وجود دارد. او بازیکن کلیدی ما است و اگر مشکلش حل شود و به بازی های آسیایی ما برسد، برای‌مان کافی است و اثر مثبت خود را خواهد گذاشت.

ابن‌قاسم در ادامه درباره دیدار فولاد مقابل نفت تهران، عنوان کرد: بازی بسیار خوب بود و همان طور که پیش بینی می کردم، نفت خیلی خوب بازی کرد. نفت روی زمین بازی می کند و مسابقه آن‌ها با ما نیز دیدار جان‌داری بود. ما روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم، در حالی که ما گل های مان را در جریان مسابقه زدیم که گل های زیبایی هم بودند. ما در دقایق پایانی می‌توانستیم این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهیم که متاسفانه به این صورت نشد.

https://hoorkhabar.ir/333619کپی شد!
200
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.