پیشرفت کلانشهر اهواز ، تحول استان را بدنبال دارد

شهردار اهواز از ۳۸۸ میلیارد تومان به عنوان سهم سرمایه گذاری مردم در امور شهری این کلانشهر در سال ۱۳۹۳ خبر داد.
سید خلف موسوی عنوان کرد: شهرداری اهواز در گردش اقتصادی استان نقش مهمی دارد و امسال به تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب، مشارکت های اقتصادی مردم در امور شهر را مورد حمایت قرار می دهیم.
وی افزود: با مصوبه شورای شهر اهواز، در بودجه امسال ۳۸۸ میلیارد تومان به عنوان سهم سرمایه گذاری مردم در بخش اقتصاد شهری تعیین کرده ایم که قطعاً تحقق این بودجه می تواند گامی به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
شهردار اهواز بیان کرد: هنوز ظرفیت های خالی فراوانی در کالبد اقتصادی شهر وجود دارد که می شود آنها را بالفعل کرد و از این طریق در جهت ایجاد فرصت های شغلی و ارزش افزوده گام های اساسی برداشت.
موسوی با تاکید بر اینکه ظرفیت فراوانی از بخش خدمات هنوز خالی و زیرساخت های آن آماده است، افزود: از تمامی مردم خوزستان می خواهم تا سرمایه های خود را به استان خوزستان اختصاص دهند و از فرار سرمایه به خارج از استان جلوگیری کنند زیرا با وجود جمعیت حدود پنچ میلیون نفر و همچنین فضاهای مناسب برای سرمایه گذاری توان جذب سرمایه های بالا در این استان وجود دارد.
وی در پایان گفت: قطعاً تحول در شهر اهواز می تواند منشا تحول در استان شود و این تحول با مشارکت مردم سریعتر اتفاق خواهد افتاد.
https://hoorkhabar.ir/3330کپی شد!
146
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.