اجرای ۱۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه این ناحیه با محورهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مجید حسین‌زاده اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تجلی روح ایثار و رادمردی است که برای نمایش گوشه کوچکی از آن بیش از ۱۵۰ برنامه در همه اقشار بسیج محلات، اداره‌ها، نهادها برنامه‌ریزی شده که بسیاری از آن‌ها اجرا یا مراحل اجرایی شدن را سپری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های بسیج خرمشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای پاسداشت یاد شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این هفته برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

حسین‌زاده ادامه داد: دیدار با امام جمعه خرمشهر، شرکت سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه، برپایی محافل انس با قرآن، سرکشی از حلقات صالحین و برگزاری نشست‌های هیئت‌های منتظران موعود از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این هفته بوده است.

وی به بیان اقدامات فرهنگی انجام شده توسط بسیج در سطح شهرستان پرداخت و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، عفاف و حجاب، نقاشی، برگزاری همایش‌هایی با موضوعات فرهنگی تحت عنوان دجالواره یا امواج تبلیغاتی، شب شعر و اجرای تئاتر‌های خیابانی با موضوع دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی همچون فوتسال و کوهنوردی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان و اهدای خون از دیگر اقدامات صورت گرفته به این مناسبت بود.

حسین‌زاده، بازگشایی مدارس را فرصتی طلایی برای آشناسازی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب و درس‌های بزرگ دفاع مقدس دانست و افزود: اجرای صبحگاه‌های مشترک دانش‌آموزی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس و نیز اعزام راوی دفاع مقدس به مدارس را داشته‌ایم که فرصت خوبی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان را فراهم ساخت.

https://hoorkhabar.ir/332969کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.