قاسم‌پور: خیلی از نتایج لیگ یک در جاهایی غیر از زمین بازی رقم می‌خورند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بیشتر تیم‌ها در لیگ یک به حوادث و اتفاقات دل‌ بسته‌اند که تا این‌ جای مسابقات هم، این حوادث به ضرر ما بوده است.

ابراهیم قاسم‌پور اظهارکرد: متاسفانه هر بازی مشکلات بسیاری برای ما درست می‌شود و هنگامی که ما این صحبت‌ها را مطرح می‌کنیم به آن می‌گویند توجیه و در واقع هر چه سنگ است جلوی پای لنگ است!

 

وی بیان‌کرد: ما باید دیدار روز گذشته‌مان مقابل شهرداری بندرعباس را می‌بردیم ولی باتوجه به این‌که از دقیقه ۱۵ بازی به خاطر اخراج بازیکن‌مان ۱۰ نفره شدیم، کارمان سخت شد؛ البته به نظرم در مجموع بازی بدی ارایه ندادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم در این دیدار هر دو تیم موقعیت داشتند. به هر حال تیمی که ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کند، کارش سخت می‌شود. ما از نظر بازی مشکلی نداشتیم و می‌توانستیم با گرفتن سه امتیاز، فاصله امتیاز‌ی‌مان را با تیم‌های بالای سرمان کم کنیم که متاسفانه به این صورت نشد و بازی به تساوی رسید. امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده جبران کنیم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: تیمی که از دقیقه ۱۵ بازی ۱۰ نفره می‌شود، نباید خیلی از آن انتظار داشت که بازی خوبی را ارایه دهد ولی در مجموع ما در حالی که ۱۰ نفره بودیم، به ویژه در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم. حریف‌مان بیشتر به ضدحملات دل ‌بسته بود که گاها خطرناک هم می‌شد. بازیکنانم خیلی فشار آوردند تا نتیجه تساوی را تغییر دهند که گاهی اوقات هم گرفتار ضدحملات می‌شدیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم که بازی را به سود خودمان تمام کنیم ولی به این صورت نشد.

 

قاسم‌پور درباره تیم شهرداری بندرعباس گفت: فاصله تیم‌های لیگ یکی چندان نیست و همه خوب هستند، البته بیشتر تیم‌ها ضد فوتبال بازی می‌کنند و از توپ‌های بلند استفاده می‌کنند و به حوادث و اتفاقات دل‌ بسته‌اند که به نظرم تا این‌جا هم این حوادث به ضرر ما بوده است.

 

وی در ادامه بااشاره به قضاوت داوران در لیگ یک عنوان‌کرد: متاسفانه روی داوری خیلی نظارت نیست و ما در خیلی از بازی‌های‌مان از این نظر لطمه خورده‌ایم و هیچ ‌کس هم نیست که به داد ما برسد. من فکر می‌کنم خیلی از نتایج لیگ یک، جاهای دیگر رقم می‌خورد و در زمین رقم نمی‌خورد. من به این موضوع اطمینان دارم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه درباره دیدار آینده تیمش مقابل الوند همدان گفت: تمام بازی‌ها سخت هستند؛ هیچ دیداری آسان نیست و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. ما هم‌چنان به رسیدن به لیگ برتر امیدوار هستیم.

 

https://hoorkhabar.ir/332کپی شد!
186
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.