امام جمعه اهواز : نخست وزیر انگلیس یک ساعت بعد از دیدار با رئیس جمهور به ملت ایران توهین کرد

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت:نخست وزیر انگلیس دیداری با رئیس جمهور کشور داشت در آن دیدار خیلی اظهار محبت و ارادت کرد اما یک ساعت بعد در سخنرانی خود در اجلاسیه به ملت ایران ونظام اسلامی ما توهین کرد.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه  در خوزستان در خطبه های این هفته نماز جمعه اهوازاظهار داشت:یک مقایسه ای شود بین مواضع حق طلبانه و قاطعانه ایران که از زبان رئیس جمهورش صادر شد و از آن طرف نفاق و دررویی و خیانت های نخست وزیر انگلیس را ببینید.

وی ادامه داد:نخست وزیر انگلیس دیداری با رئیس جمهور کشور داشت در آن دیدار خیلی اظهار محبت و ارادت کرد اما یک ساعت بعد در سخنرانی خود در اجلاسیه به ملت ایران ونظام اسلامی ما توهین کرد.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد:یک ملتی که بر اساس اسلام پایه گذاری شود از اول تا آخر چیزی جز صداقت از او شنیده نمی شود مواضع ما منطقی است اما دشمن اینطور دروغگو است این شیوه آنهایی است که استعمارگر هستند اینها زورگو و منافق اند.

 امام جمعه اهواز در خصوص تحولات یمن عنوان داشت:انصارالله در یمن که طرفدار نظام اسلامی ایران هستند با در دست داشتن تصاویرامام و رهبر معظم انقلاب پیرورزی بزرگی به دست آوردند.

وی افزود:امروز صنعا پایتخت یمن در دست آنهاست یک حزب الله در لبنان داریم و یک انصارالله در یمن داریم که واقعا برای همه مسلمین افتخاری هستند.

 وی در پایان گفت:وقتی امروزشما مردم ایران در برابر تحریم های اقتصادی مقاومت می کنید نتیجه اش در سرتاسر جهان اسلام به چشم می خورد  می ارزد تا ما این سختی ها را تحمل کنیم و شاهد این پیروزی های بزرگ در سطح دنیا باشیم.

https://hoorkhabar.ir/327141کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.