فرکی: امیدوارم گام های پایانی لیگ را محکم برداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی فردا ما مقابل تراکتورسازی یکی از سه فینالی است که تا پایان لیگ پیش رو داریم.

حسین فرکی در نشست حبری پیش از بازی با تراکتورسازی ضمن تبریک عید و هم چنین قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در سال گذشته، اظهار کرد: اکنون که در آستانه بازی با تراکتور هستیم قهرمانی این تیم را در جام حذفی به مردم تبریز و عوامل این تیم تبریک می گویم. هم چنین برای هر چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای کشور باشیم.

وی در ادامه در ارزیابی اش از تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان و هواداران خوبی هم بهره می برد. وضعیت تیم ما از نظر حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشابه این تیم است و آن ها هم  شراط خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی فردا ما مقابل تراکتورسازی یکی از سه فینالی است که تا پایان لیگ پیش رو داریم. تیم های مدعی هم مانند ما نگاه شان به سه دیدار پایانی لیگ است، چرا که آن ها هم نگاه به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دارند.

وی بیان کرد: زمانی که از فینال نام برده می شود، یعنی بازی حساسیت خاص خود را دارد. در این بازی هم هر دو تیم می خواهند از زمان بازی استفاده کنند تا نتیجه را به سود خود به پایان برسانند.

فرکی افزود: البته کار ما در این بازی سخت تر است، چرا که تراکتور سازی از طریق جام حذفی سهمیه آسیایی را گرفته است، البته به این صورت نیست که آن ها به بازی ساده نگاه کنند. آن ها هم در این بازی تلاش خود را می کنند. خواسته ما هم این است که تلاشی مضاعف در این دیدار داشته باشیم تا نتیحه را به سود خود کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی گفت: مصدوم هایی داشتیم که با تلاش کادرفنی و کادر پزشکی تیم شرایط بهتری دارند. مصدومیت آرش افشین برطرف نشده است و تا دو هفته دیگر او همراه تیم نیست. پریرا هم که یکی از مصدومان تیم بود شرایطش نسبت به گذشته بهتر است و مشکلی برای استفاده از او در بازی فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: به هرحال نگاه ما در این بازی به عملکرد خودمان است. ما اولویت را برای خودمان لیگ قرار داده ایم. مطمئنا تغییری در روند مان ایجاد نمی کنیم و بهترین ها را برای این بازی گزینش می کنیم تا بتوانیم بحث تاکتیکی مان را دنبال کنیم. این که تراکتور برای این بازی چه تفکری دارد به ما مربوط نمی شود. آن ها هم به این بازی نگاه جدی ای دارند و فکر می کنم بهترین تیم شان را به میدان بفرستند.

وی در ادامه با بیان این که از خانواده های بازیکنان، پرسنل و کادرمان تشکر می کنم، عنوان کرد: اکنون که ایام عید است، این افراد در کنار خانواده های خود نیستند. ما به خاطر برنامه های تیم ملی از همه چیز گذشتیم و دوست داریم تیم ملی برنامه هایش را دنبال کند. به هرحال این برنامه ریزی ها با عث شد که بازیکنانم در این ایام در کنار خانواده های خود نباشند.

فرکی ادامه داد: درست است که فوتبال کار ما است، ولی می دانم که بازیکنانم در این فصل خیلی از خود گذشتگی داشتند و تمرینات خود را به خاطر مردم، فولاد و خانواده های شان انجام دادند. به هر حال وظیفه من به عنوان معلم این است که از شاگردانم و خانواده های آن ها تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی گفت: برای موفقیت فولاد دعا می کنیم و از هواداران هم می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند. امیدوارم بتوانیم گام های آخر را با حمایت هواداران مان محکم برداریم.

https://hoorkhabar.ir/3228کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.