آخرین اخبار ورزش خوزستان

ویسی: شک ندارم از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم2014-09-24_15-41-17

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما به تهران آمده‌ایم تا پرسپولیس را تحت تاثیر میزان دوندگی و جسارت بازیکنان‌مان قرار دهیم. روی ضد حملات برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی این تیم باشد. ما باید فکرهای بزرگی داشته باشیم تا مقابل این تیم به نتیجه برسیم. مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک این است که بازیکنان‌تان با تمرکز و با انگیزه بازی کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره محرومان تیمش نیز گفت: برای بازی فردا روح‌الله سیف‌اللهی را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار نداریم.

ویسی در ادامه به بازی‌های گذشته تیمش اشاره کرد و گفت: ما پنج هفته است که نباخته‌ایم اما در بعضی از بازی‌ها که به نتیجه مساوی رسیدیم، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. متاسفانه روی اشتباه‌های فردی گل دریافت می‌کنیم و نتیجه را به تساوی می‌کشانیم.

وی افزود: معتقدم اختلاف تیم‌های صدر و انتهای جدول ناشی از تفکر مربیان است. اختلاف امتیاز، کم است و هر تیم می‌تواند با یک پیروزی جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد. مطمئنا ما برای نباختن و کسب پیروزی به تهران آمده‌ایم و شک ندارم از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم.

[divider]

خبر بازداشت ۲ بازیکن فولاد نوین خوزستان تکذیب شد2014-09-24_15-42-08

علیرضا اژدری‌زاده  اظهارکرد: من اکنون سر تمرین تیم هستم و آن ۲۵ بازیکنی که برای شرکت در جام حذفی و لیگ دسته یک کشور به فدراسیون معرفی کرده بودیم و کارت بازی آن ها نیز صادر شده است، در تمرین تیم حضور دارند.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حتی آن بازیکنانی که کارت معافیت داشتند را به فدراسیون معرفی کردیم و استعلام گرفتیم و فدراسیون نیز به ما گفت که هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارند و می توانیم با آن ها قرارداد ببندیم. اگر به ما می گفتند بازیکنی کارتش مشکل دارد، با او قرارداد نمی بستیم، چرا که من می‌خواهم بازیکنم بدون هیچ مشکلی باشد.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان گفت: این که گفته می شود دو بازیکن تیم ما در بازداشت هستند را تکذیب می کنم. کارت پایان خدمت هیچ بازیکنی از تیم ما نیز باطل اعلام نشده است. همان طور که گفتم من برای بستن قرارداد با آن بازیکنانی که کارت معافیت پایان خدمت داشتند، از فدراسیون استعلام گرفتم و هیچ کدام مشکلی نداشتند.

تیم فوتبال فولادنوین خوزستان موفق شده است از لیگ دسته ۲ به لیگ دسته یک کشور صعود کند و امسال در این لیگ رقابت خواهد کرد.

[divider]

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام: تیم بسکتبال‌مان را با ایده سال گذشته می‌بندیم 2014-09-24_15-43-39

شاپور یاوری اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر از اوایل این هفته در ماهشهر آغاز شده است. امسال هم با مهران حاتمی به توافق رسیدیم و او هدایت تیم را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: تیم مان هنوز به صورت کامل بسته نشده است و ترکیب تیم مشخص نیست. اردوی خارج از استان و بازی های تدارکاتی نیز خواهیم داشت تا در نهایت بتوانیم برای مسابقات آماده شویم. اگر کادر فنی تشخیص به برپایی اردوی خارجی داد، این اردو هم برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما بیش از ۱۰ سال است که در لیگ برتر کشور حضور دارد و برای دو سال متوالی هم قهرمان لیگ شده ایم. امسال هم اگر ان‌شاءالله بتوانیم تیم خوبی را ببندیم، هدف مان قهرمانی در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: به هر حال باید تیم را ببندیم و ببینیم توانسته ایم هدف‌گذاری‌مان را انجام دهیم یا خیر ولی تلاش مان این است که با همان ایده سال گذشته، تیم را ببندیم و بازهم برای قهرمانی بجنگیم.

[divider]

رقابت تکواندوکاران خوزستانی در انتخابی استان2014-09-20_15-07-47

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان  اظهار کرد: این پیکارها روز جمعه، چهارم مهرماه به میزبانی ماهشهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می کنیم ۱۰۰ تا ۱۲۰ تکواندوکار از سراسر استان در این مسابقات شرکت کنند. نفرات برتر نیز مجوز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را پیدا می کنند.

دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: احتمالا مسابقات قهرمانی کشور این رده‌های سنی نیز بیست و پنجم مهرماه به میزبانی ماهشهر برگزار خواهد شد ولی هنوز شرایط میزبانی فراهم نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: رقابت در این رده های سنی خیلی سخت است، چرا که تکواندوکاران خوبی در این رده ها حضور دارند. ما هم استعدادهای بسیار خوبی داریم و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی و انسجام خوب تیمی بتوانیم مقام های خوبی در اوزان مختلف کسب کنیم. تکواندوکاران خوزستانی در لیگ های مختلف کشوری شرکت می کنند.

[divider]

مهاجم ازبکی مورد رضایت اسکوچیچ قرار نگرفت2014-09-24_15-46-21

حسین ابن‌قاسم اظهار کرد: این مهاجم ازبکستانی از پس از بازی با استقلال تهران در تمرینات تیم شرکت کرد ولی نتوانست رضایت اسکوچیچ را جلب کند و حضورش در تیم ما منتفی شد.

وی ادامه داد: ما همچنان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم و البته فعلا گزینه‌ای مدنظرمان نیست. قصد جذب یک هافبک را هم داریم ولی برای مان جذب مهاجم در اولویت است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه آمادگی این تیم را برای مصاف با نفت تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر خوب دانست و گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و ان‌شاءالله که بتوانیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و یک صدا تیم را تشویق کنند، چرا که شدیدا به حمایت آن ها نیاز داریم.

تیم فوتبال فولادخوزستان روز جمعه (چهارم مهرماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان نفت تهران است.

[divider]

دعوت ۲ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال امید2014-09-24_15-47-09

احمد عبدالله‌زاده و یوسف وکیا از خوزستان، بازیکنانی هستند که از سوی وینگادا، سرمربی تیم‌ملی امید به اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

بازیکنان باید بعدازظهر روز دوشنبه، ۱۴ مهرماه راس ساعت ۱۴:۰۰ در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

[divider]

برگزاری مسابقات اسکواش‌ دختران زیر ۱۵ سال خوزستان

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان  اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، چهارم مهرماه در اهواز برگزار می‌شود.2014-09-24_15-48-32

وی بیان‌کرد: در این رقابت‌ها اسکواش‌بازان تیم‌های نفت اهواز، آبادان و هیات استان با یکدیگر رقابت می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنم نزدیک به ۳۰ نفر در این مسابقات شرکت کنند، البته امیدوارم باتوجه به این‌که فصل مدارس است، همه بازیکنان حضور پیدا کنند.

رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: پیشرفت بانوان استان در این رشته از مقام‌هایی که در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند، مشخص است و ان‌شاءالله بتوانیم سال آینده نیز همین مقام‌ها را تکرار کنیم. فعالیت‌مان در رده ‌سنی پایه نسبت به گذشته بهتر شده است و البته هنوز نیاز به کار است و آن‌چنان که باید و شاید خودمان رضایت نداریم.

[divider]

فراخوانده شدن ۵ بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال جوانان2014-09-14_14-17-47

سارا ظهرابی‌نیا، راحله چعبی، الهام عنافچه، فرشته خسروی و پریوش خلیلی از خوزستان، از سوی مهناز امیرشقاقی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

این اردو از هشتم مهرماه آغاز و تا چهاردهم همین ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/321146کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.