پورموسوی: اگر مقابل راه‌آهن باهوش عمل کنیم، امتیاز می‌گیریم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بازیکنان‌مان در دیدار مقابل تیم راه آهن باهوش عمل کنند تا با امتیاز از این بازی خارج شویم.

سیداکبر پورموسویاظهارکرد: پس از دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های پرسپولیس بهبهان، نفت امیدیه و نفت‌نوین آبادان از ۲۹ اسفند تا یکم فروردین‌ماه به بازیکنان استراحت دادیم و از دوم فروردین هم تمرینات‌مان را برای بازی با راه آهن آغاز کرده‌ایم.

 

وی بیان‌کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و به دنبال این هستیم که به تهران برویم و مقابل راه آهن با امتیاز از میدان خارج شویم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم‌مان از نظر روحی ـ روانی و بدنی خوب است. خدا را شکر تا پایان تمرین روز گذشته هم مصدوم نداشتیم؛ ضمن این‌که برای این بازی محروم هم نداریم.

 

پورموسوی درباره حساسیت دیدارهای پایانی لیگ عنوان‌کرد: قطعا دیدار مقابل راه آهن هم حساسیت دارد و ما تلاش می‌کنیم این حساسیت را کم کنیم. بازیکنان‌مان می‌دانند که اگر در این بازی شکست بخوریم، راه‌آهن در رده بالایی ما قرار می‌گیرد، پس بازیکنان‌مان این حساسیت را درک کرده‌اند و تلاش ما این است که استرس و فشار روی بازیکنان‌مان را کم کنیم.

 

وی در پایان در ارزیابی‌اش از تیم راه آهن گفت: راه‌آهن در خط حمله خود بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و می‌توان گفت نقطه قوت آن‌ها در خط حمله‌شان است. روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان‌مان در این بخش‌ها باهوش عمل کنند تا با امتیاز از این بازی خارج شویم.

 

به گزارش ایسنا دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر کشور، هفتم فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در تهران برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/3125کپی شد!
152
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.