آمریکا به جای داعش، مواضع ارتش و بسیج مردمی عراق را بمباران می‌کند

گردانهای حزب‌الله عراق از اقدام آمریکا در بمباران عمدی مواضع ارتش و نیروهای بسیج مردمی برای بار دوم در یک ماه گذشته به بهانه هدف قرار دادن داعش پرده برداشت.

گردانهای حزب‌الله عراق، از اقدام عمدی آمریکایی‌ها در بمباران مواضع ارتش و نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان بابل خبر داد.

پایگاه خبری «المسله» عذاق با بیان این خبر به نقل از یک مقام آگاه در این گردانها، اعلام کرد: بمباران عمدی علیه نیروهای ارتش و داوطلب مردمی بیانگر خباثت مقاصد آمریکا و پوشش بین‌المللی این اقدام به بهانه مبارزه با داعش است.

وی در ادامه خواستار توجه و هوشیاری در قبال سیاست‌های دوگانه آمریکا و شیوه‌های شیطانی این کشور برای تحقق اهدافش شد و درباره رنگ عوض کردنها آمریکا بر اساس تحولات جدید در راستای منافع ویژه خود و همپیمانانی صهیونیستی و ماسونی خود هشدار داد.

این مقام گردانهای حزب‌الله عراق گفت: اهداف آمریکایی – صهیونیستی و تمام حامیان تحقق آن از جمله کشورهای حوزه خلیج [فارس] و کشورهای غربی برای اشغال عراق و حضور بیشتر در منطقه کاملا آشکار است.آنها به دنبال حمایت از گروه‌های جنایتکار در منطقه و تضعیف توانمندی‌های ارتش عراق و حامیان آن از نیروهای مقاومت اسلامی، سرایا السلام و بسیج مردمی در جنگ با جنایتکاران داعش است.

او گفت: آمریکا اگر صادق بود به جای هدف قرار دادن نیروهای ارتش و بسیج مردمی در منطقه «العویسات» در شمال بابل در روز چهارشنبه گذشته؛ داعش و مواضع آن در جرف الصخر ، فلوجه و سایر مناطق را که از سوی ما شناسایی و رصد شده بود بمباران می‌کرد. آمریکا طی یک ماه، برای بار دوم با موشکهای هوشمندش مواضع نظامی مشترک ارتش و بسیج مردمی را هدف قرار داد و این کار سهوا و از روی خطا صورت نگرفت زیرا از تجهیزات و تکنولوژی‌هایی برخوردار است که به گفته مقامات ارشد آمریکا می تواند هدف خود را دقیق تشخیص دهد حتی اگر هدف مذکور در قعر دریا باشد.

این منبع تاکید کرد: محور مقاومت اسلامی تنها طرفی است که توطئه آمریکایی – صهیونیستی را با کمک ارتش و مردم فاش و خنثی کند و جغرافیای منطقه را بار دیگر باز پس گیرد.

پس از برگزاری کنفرانس اخیر پاریس به بهانه مبارزه با داعش، آمریکا و همپیمانان غربی‌اش چراغ سبز لازم برای دخالت مجدد در سیاست‌های عراق را دریافت و عملا حملات نظامی علیه آنچه که آنها را مواضع داعش می‌داند، آغاز کرد.

https://hoorkhabar.ir/311640کپی شد!
174
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • مصطفی جز این هم از امریکا انتظار نمی رود چون انتظار بیجایی هست که از امریکا انتظار داشته باشیم که گروه داعش رو که خودش با همراهی اسرائیل و عربستان به وجود آورده است نابود کند . در سوریه هم همین قصد رو دارد که به اسم مبارزه با داعش مواضع نیروهای ارتش سوریه و مبارزین با داعش و جبهه النصره رو بمباران کند.
منتشر شده۱