عطر خوش ایثار و ایمان از جبهه ها به سرتاسر کشور منتشر شد/در دفاع مقدس یک مولود مبارک به نام بسیج متولد شد

آیت الله موسوی جزایری  نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته مصلای اهواز اظهارداشت:هیچ وقت یادم نمی رود روز ۳۱ شهریور مشغول نمازظهر و عصر بودیم که صدای انفجارها به گوش رسید بعد کسی زنگ زد گفت این بمباران بوده است ولی معلوم نیست کودتای داخلی است یا صدام حمله کرده است ده دقیقه بعد زنگ زد و گفت صدام به ایران حمله کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود:یکی ازجملات گهربار حضرت امام این بود که جنگ برای ما نعمتی بود این جمله منافاتی با این ندارد که جنگ خساراتی به ما وارد کرد و افراد زیادی شهید شدند ولی برکات زیادی برای ما داشت همانطور که در شهادت فرزندش فرمود مرگ سیدمصطفی ازالطاف خفیه الهیه است و همه دیدیم که همین قضیه ازاسباب پیروی نهضت شد.

ایت الله جزایری عنوان داشت:قبل از شروع جنگ وبعد از پیروزی انقلاب تشت هایی به وجود آمده بود گروهک ها ساز خود را می زدند خودخواهی و تهمت و افترا خیلی زیاد شده بود اختلافات شدت گرفته بود مردم انسجام و اتحاد را از دست داده بودند و اوضاع روز به روز بدتر می شد گروهک ها هنوزماهیت خودرا برای مردم نشان  نداده بودند و پایگاه مردمی داشتند ازجمله دست آوردهای جنگ این بود که این گروهک ها افشاشدند و در جامعه منزوی شدند.

وی ادامه داد:جنگ مثل یک غربالی سره ازناسره را جدا کرد خوب هاازبدها جداشدند تا آنجا که گروهک ها با آن همه شعار جانب صدام را گرفتند لیبرال ها حضور در صحنه جنگ پیدا نکردند و مردم آنها را شناختند دیگر خطی در جامعه جز خط امام باقی نماند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: به برکت  دفاع مقدس خودخواهی ها و بدلی ها به همدلی و وحدت تبدیل شد ایمان و تقوا و اخلاص در جبهه های جنگ موج می زد عطر خوش ایثار و ایمان از جبهه ها به سرتاسر کشور منتشر شد و همه جا را فرا گرفت.

وی با اشاره به دستاورد دوم دفاع مقدس اظهار داشت:ملتی که اعتماد به نفس نداشته باشد هیچ ندارد در سایه دفاع مقدس ما ناگریز اعتماد به نفس پیدا کردیم چون دیدیم جز خدا هیچ یار و یاوری نداریم سرتاسر دنیا با ما مخالف بودند ولی ما ملت ریشه داری هستیم دیدیم می توانیم پابرجا بایستیم و دشمن را دفع کنیم و پیروز شویم این اعتماد به نفس به برکت دفاع مقدس حاصل شد و واقعا نعمت بزرگی برای کشور بود.

آیت الله جزایری با اشاره به سومین دستاورد دفاع مقدس تاکید کرد:دردفاع مقدس یک مولود مبارک به نام بسیج متولد شد که البته امام در ۵ آذر ۵۸ تشکیل بسیج مستعضین را اعلام کردند ولی جدی گرفته نشد سپاهی هم در کار نبود یک تشکیلات مختصری بود اما وقتی جنگ آغاز شد سرتاسر ملت بسیجی شد اول از همه عشایر غیور عرب،لر و بختیاری های جان برکف با لباسهای محلی و تفنگهایشان آمدند و راهی جبهه ها شدند.

وی ادامه داد:صدام به خیال اینکه مردم خوزستان از او حمایت می کنند گفته بود کار جنگ در سه روز تمام است و من روزسوم در اهواز سخنرانی می کنم ولی چنان مردم رشیدخوزستان سیلی به صورت صدام زدند که از جایش بلند نشد کجا رفت آن سخنرانی؟ امروز صدام کجاست؟ وزیردفاعش پسردایی اش عدنان خیرالله کجاست؟ماهر عبدالرشید از فرماندهان بزرگ سپاه صدام کجاست؟ بعثی ها کجا رفتند همه به جهنم واصل شدند جز یک معدودی که توانستند و فرار کردند

آیت الله جزایری خاطر نشان ساخت:امروز ارتش۲۰میلیونی امام محقق شده است میلیون ها نفرآموزش دیده اند و جان برکف برای دفاع از این مرز و بوم ، اسلام و ولایت آماده اند و گوش به فرمان رهبر امعظم نقلاب هستند.

وی افزود:امروز امریکا و اسرائیل به خودشان اجازه نمی دهند که وارد عرصه جنگ با ایران شوند چون می دانند در یک باتلاقی گیر می کنند که هیچ راه نجاتی برای آنها قابل تصور نیست برای همین تهدید می کنند دست به تحریم اقتصادی می زنند ولی کارشناسان نظامی آنها را از جنگ با ایران بر حذر می دارند.

https://hoorkhabar.ir/301091کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.