تشدید نظارت بر عملکرد شهرداری آبادان/ ایجاد مرکز پژوهش شهری

رئیس جدید شورای اسلامی شهر آبادان از تشدید نظارت بر عملکرد شهرداری این شهر خبر داد.

حمید حنظل عیدانی در پنجمین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان در محل سرسرای این شورا با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه با شورا افزود: قصد داریم تا با هماهنگی سایر اعضا برنامه منظمی را تا پایان سال جاری طراحی، ارائه و دنبال کنیم.

وی اظهار کرد: تمامی اعضای شورا را به وحدت و همگرایی و کمک به رفع مشکلات مردم دعوت می‌کنم.

وی تصریح کرد: اگر چه شاید اختلاف نظراتی در برخی موارد وجود داشته باشد اما همه ما وظیفه‌مان خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر آبادان یادآور شد: اعتقاد به کارگروهی داشته و دارم، مدیریت و حضور تمامی اعضا در زمینه انجام وظایف باید فعال‌تر و پررنگ‌تر باشد، زیرا همه ما وظایفی به عهده داریم که باید به نحو مطلوبی آن را به انجام برسانیم.

حنظل عیدانی ادامه داد: تمامی کسانی که امروز به عنوان عضو شورای شهر حضور دارند به خاطر مردم قبول مسئولیت کرده‌اند پس رسیدگی به امور مردم خارج از وظایف ذاتیمان نخواهد بود.

وی گفت: به طور قطع برنامه کاری خواهیم داشت، همانطور که در انتخاب شهردار به یک برنامه محوری تاکید داشتیم در عملکرد خود نیز برنامه محوری را مدنظر خواهیم داشت.

وی افزود: در پی آنیم که یک برنامه‌ریزی کاری ارائه کنیم و سپس تقسیم وظایف صورت گیرد و اعضا نیز در بخش‌های مربوطه خود امور را نظارت و دنبال کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در صدد هستیم تا نشانی را تحت عنوان «نشان لیاقت» به مدیران دستگاه‌های اجرایی که بهترین عملکرد را در حوزه رسیدگی به مسائل مردمی را دارند از سوی شورا اعطا کنیم.

وی با تاکید بر فعال‌سازی بیشترکمیسیون‌ها تصریح کرد: اعضا کارهای خود را بر اساس آئین‌نامه داخلی شورا تنظیم و اداره کنند.

وی یادآور شد: به دنبال ایجاد یک مرکز پژوهش و مطالعات در سطح شهر هستیم که لایحه آن را نیز به فرمانداری ارسال کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

وی از آمادگی واحد متبوعه خود برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مختلف مرتبط با بخش‌های گوناگون شهری در راستای ارتقا و بالندگی نظام، کشور، استان و شهرستان خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/298741کپی شد!
147
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.