بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۲۴

یزدی: استقلال اهواز به هیچ تیمی به سادگی امتیاز نمی‌دهد/ می‌خواهم هواداران را با تیم آشتی دهم2014-09-15_17-31-06

داریوش یزدی اظهار کرد: پس از آغاز تمرینات‌مان در اهواز، برای برگزاری اولین اردوی ۱۰ روزه به بروجن رفتیم و تا دوم شهریورماه در آن‌جا اردونشین بودیم. باتوجه به شرایط آب و هوایی و امکانات و میزبانی خوب آن‌جا، توانستیم اردوی خوبی در بروجن داشته باشیم و بخشی از کارهای آمادگی جسمانی‌ که نیاز بود در این اردو انجام دادیم و دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردیم.

وی بیان ‌کرد: پس از این اردو به خوزستان برگشتیم و تمرینات‌مان را در اهواز ادامه دادیم و بعد هم برای برگزاری دومین اردوی تدارکاتی از ۱۵ شهریورماه به تهران رفتیم و این اردو را با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل سایپا آغاز کردیم. در این بازی به نتیجه یک بر یک رسیدیم و دیدار خوبی برای ما بود.

یزدی ادامه داد: اردوی تهران امروز با برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم راهیان کرمانشاه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی به پایان می‌رسد و امیدوار هستیم با توجه به آن‌چه در این مدت کار کرده‌ایم، بتوانیم بر نقاط ضعف و قوت‌مان واقف شویم. امشب پس از این بازی به اهواز بر می‌گردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان‌ کرد: پیش از این‌که وارد مسابقات لیگ دسته یک شویم، دو سه دیدار تدارکاتی در اهواز برگزار خواهیم کرد. بر این اساس، سی‌ام شهریورماه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رویم و قصد داریم با تیم‌های فولادخوزستان و استقلال خوزستان نیز بازی کنیم که البته هنوز زمان این دو دیدار مشخص نشده است. به هر حال با تیم‌های پر قدرت بازی خواهیم کرد تا روند فنی، روانی و جسمانی‌مان را تکمیل کنیم.

وی در ادامه بااشاره به اعلام ابطال کارت پایان خدمت رضا طاهری، بازیکن این تیم، گفت: یک نگرانی برای ما به وجود آمد و آن هم اعلام لیستی در خصوص ابطال کارت پایان خدمت عده‌ای از بازیکنان است که از تیم ما نیز رضا طاهری شامل این لیست می‌شود که این موضوع کمی روند کاری‌مان را مختل کرده است. البته دنبال جایگزین هستیم و با دو سه نفر نیز صحبت کرده‌ایم و اگر به توافق نهایی برسیم، آن‌ها را جذب می‌کنیم. البته به دنبال این هستیم تا ابتدا بتوانیم وضعیت خود طاهری را سر و سامان دهیم، چرا که او مدارک پزشکی خوبی برای رسیدن به کارت پایان خدمتش دارد.

یزدی در ادامه درباره بازیکنانی که جذب کرده‌اند، خاطرنشان ‌کرد: از بازیکنان جذب شده، رضایت دارم چرا که توانستیم باتوجه به بضاعتی که باشگاه داشت و آن بودجه‌ای که برای مجموعه تیم در نظر گرفته شده است، بازیکنان خوبی جذب کنیم و امیدوار هستیم که این نفرات در پروسه مسابقات با تمام تلاشی که خواهند داشت، پاسخگوی نیازهای ما، جامعه فوتبال خوزستان و به ویژه هواداران عاشق و بی‌شمار استقلال اهواز باشند. هدف اول من این است که هوادارانی را که با استقلال اهواز قهر کرده‌اند، با نمایش فوتبال خوب و تلاش مضاعف، آشتی دهم.

وی درباره اولین دیدار تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر در لیگ دسته یک کشور، گفت: ۱۲ مهرماه در اهواز به مصاف این تیم می‌رویم و از هواداران نیز دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند، چرا که ما واقعا به آن‌ها نیازمند هستیم و یکی از ارکان اصلی ما برای رسیدن به موفقیت، هواداران هستند. ما هم به آن‌ها قول می‌دهیم که امسال استقلال اهواز یک تیم متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره گروهی که در آن قرار گرفته‌اید، چیست؟ گفت: باتوجه به نمای کلی جدول، گروه ما سخت‌تر از گروه دیگر است. تیم‌هایی را که واقعا مدعی برگشتن به لیگ برتر هستند را بیشتر می‌توان در گروه ما مشاهده کرد. به هرحال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم یک تیم و رقیب خوب باشیم و به هیچ تیمی به سادگی امتیاز نخواهیم داد.

وی خاطرنشان ‌کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم، هم‌قسم شده‌اند و تمام تلاش‌ خود را می‌کنند تا موجب موفقیت خود و تیم شوند و در نهایت نیز رضایت‌مندی هواداران را به دست آورند. البته یک حلقه گم‌شده نیز که همان تعهدات باشگاه است، می‌تواند وجود داشته باشد و امیدوار هستیم باتوجه به درایت جهانداری، مدیرعامل باشگاه و حمایت‌های خوب آقایان شفیع‌زاده، بتوانیم با آسودگی خاطر بیشتری راهی مسابقات شویم و اگر این مهم اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم مشکلی نخواهیم داشت.

 [divider]

صعود ۲ تیم خوزستانی به مرحله بعدی جام‌حذفی/ نفت آبادان انصراف داد2014-09-15_17-32-38

باتوجه به انصراف تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و ایران‌جوان بوشهر که به ترتیب حریفان تیم‌های کارون اهواز و استقلال اهواز در این جام بودند، این دو تیم خوزستانی به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کردند.

همچنین باتوجه به انصراف صنعت نفت آبادان از شرکت در جام‌حذفی کشور؛ حریف این تیم، نفت وگاز گچساران به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

[divider]

برگزاری مرحله اول لیگ تیراندازی خوزستان 9-2-2014 12-54-54 ق

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی خوزستان اظهار کرد: لیگ استان در بخش بانوان و آقایان به ترتیب ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان‌ کرد: تیراندازان تیم‌های ملی‌حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب، باشگاه قدس اهواز، علوم پزشکی، دزفول، ماهشهر، خرمشهر و آبادان در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

رییس هیات تیراندازی خوزستان عنوان‌ کرد: قصد داریم رقابت‌های لیگ تیراندازی استان را در هر دو بخش آقایان و بانوان، در سه مرحله و به صورت فصلی برگزار کنیم.

وی گفت: تیم‌هایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد که از نظر سلاح و تجهیزات تیراندازی مشکلی نداشته باشند، چرا که مسابقات در سطح حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

محمدنیا در پایان درباره هدف از برگزاری لیگ تیراندازی خوزستان، خاطرنشان ‌کرد: هدف ما شناسایی تیراندازان برتر استان، جهت اعزام به مسابقات قهرمانی و لیگ‌های کشوری است.

[divider]

مسابقات کشتی آزاد جوانان خوزستان برگزار می‌شود2014-09-09_14-00-04

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها ۲۶ و ۲۷ شهریورماه به میزبانی اهواز انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که هر شهرستان می‌تواند با دو تیم کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، گفت: معمولا حدود ۱۳ شهرستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون روی کشتی آزاد بیشتر کار کرده‌ایم که حاصل آن کسب دو مدال در رده‌سنی خردسالان و دو مدال در رده‌سنی نونهالان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور بوده است.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد؛ البته کسب موفقیت‌های بیشتر در درازمدت نمود بیشتری خواهد داشت.

[divider]

رقابت کیک‌بوکسینگ‌کاران خوزستانی در انتخابی تیم‌ملی 2014-09-15_17-35-04

مهرداد چراغی، سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان اظهار کرد: این مسابقات ۲۷ و ۲۸ شهریورماه به میزبانی قم برگزار می‌شود و خوزستان با هشت رزمی‌کار در آن شرکت می‌کند.

وی بیان ‌کرد: روز گذشته دومین اردوی آمادگی تیم استان برای حضور در این مسابقات به پایان رسید. این اردوی شش روزه با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش‌های رزمی برگزار شد.

سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان افزود: این اردو از نظر بازدهی بسیار مطلوب بود و سطح آمادگی بازیکنان را ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش داد. به نظر من بازیکنان استان در ۹۰ درصد از آمادگی به سر می‌برند.

وی با بیان این‌که زمان برگزاری مسابقات دیر به ما اعلام شد، گفت: اگر زمان این رقابت‌ها به موقع اعلام می‌شد، می‌توانستیم اردوی خوبی برگزار کرده و تیم را محکم‌تر و جامع‌تر به مسابقات اعزام کنیم.

چراغی بیان‌ کرد: تمام استان‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند و هر تیمی که انتخاب شود به رقابت‌های جهانی ایتالیا اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان گفت: به مدال‌آوری بازیکنان استان در این پیکارها امیدوارم و این توانایی را در آن‌ها می‌بینم.

وی در پایان خاطرنشان‌ کرد: سال گذشته این مسابقات در ۲۲ وزن و دو استایل برگزار شد، در حالی که امسال رقابت‌ها در هشت وزن و یک استایل انجام خواهد شد و باتوجه به این موضوع، مدال‌آوری سخت‌تر و البته کیفیت مسابقات بالاتر رفته است.

[divider]

کونگ‌فوکاران خوزستانی با یکدیگر رقابت می‌کنند2014-09-14_14-17-02

عبدالله حمیدی، دبیر هیات کونگ‌فو استان  اظهار کرد: این مسابقات ۲۷ و ۲۸ شهریورماه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که کونگ‌فوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ۱۱ تیم استان، در ۱۱ وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: برترین‌های رده‌سنی بزرگسالان این مسابقات به اردوی تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری پیش‌رو دعوت می‌شوند.

[divider]

همایش پیاده‌روی خانوادگی روستایی در خوزستان برگزار شد2014-09-15_17-37-06

حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان اظهارکرد: این همایش صبح امروز(دوشنبه) به مسافت سه کیلومتر در مسیر جاده اهواز – الهایی انجام شد.

وی بیان‌کرد: در این همایش، اهالی روستاهای واقع در مسیر اهواز-الهایی و مسوولان دهداری منطقه حضور داشتند و در پایان نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی از جمله بسته‌های ورزشی، دوچرخه و کارت هدیه نقدی اهدا شد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان درباره برنامه‌های این هیات در این زمینه، گفت: قصد داریم در آینده نیز همایش‌های پیاده‌روی روستایی را در سراسر استان به مناسبت‌های خاص برگزار کنیم.

[divider]

برگزاری آزمون کشوری ارتقا کمربند تکواندو در خوزستان2014-09-14_14-15-33

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو خوزستان  اظهار کرد: این آزمون، ۲۸ شهریورماه در سالن مجموعه ورزشی اداره راه و شهرسازی اهواز برگزار می‌شود.

دبیر هیات تکواندو خوزستان با بیان این‌که آزمون برای ارتقا کمربندهای سه و چهار است، گفت: ۹۳ تکواندوکار از سراسر کشور در این آزمون شرکت می‌کنند و عباس مولایی نماینده فدراسیون تکواندو نیز ناظر آزمون است.

[divider]

حضور ۲ روپایی‌زن خوزستانی در مسابقات کشوری 2014-09-15_17-38-41

عبدالجمال مقدم و حسین عالی‌محمدی از استان خوزستان در این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها در دو بخش روپایی و حرکات نمایشی ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/286452کپی شد!
159
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.