بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۲۲

ویسی پس از اولین پیروزی تیمش: امیدوارم راه خوبی را در پیش بگیریم2014-09-09_13-56-17

عبدالله ویسی درباره پیروزی تیمش در دیدار روز گذشته برابر صبا، اظهارکرد: تیم ما هفت هفته برد نداشت و نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتیم. برای ما فرقی نداشت که رقیب ما چه تیمی است و داخل یا خارج از خانه بازی می‌کنیم، چرا که باید حتما این بازی را می‌بردیم و خوشبختانه به همین صورت هم شد.

وی بیان‌کرد: در این بازی در حالی که در نیمه نخست با حساب یک بر صفر از صبا عقب افتادیم ولی در ادامه بازی و در نیمه دوم، بازیکنانم برای پیروزی وارد زمین شدند و اتفاقات بسیار زیبایی هم برای ما افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به پنالتی که علیه تیمش در این بازی گرفته شد، گفت: ما روی ضربه پنالتی که داور علیه تیم ما گرفت، نظر دیگری داریم. ضمن این‌که یک پنالتی ما هم در این دیدار گم شد و متاسفانه داور از آن گذشت. البته ما صحبتی در مورد داوری نمی‌کنیم و به داوران احترام می‌گذاریم و برای‌شان ارزش قائل هستیم ولی انتظار داریم داوران کمی دقت‌شان را بیشتر کنند، چرا که ما هم زحمت می‌کشیم و با این استرس و فشار، وارد مسابقات می‌شویم.

وی در ادامه عنوان‌کرد: این پیروزی را به تمام کسانی که طرفداران واقعی تیم ما هستند و هفت هفته تحمل کردند و اذیت شدند تا ما ببریم، تبریک می‌گویم. خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنم و امیدوارم با این برد، راه خوبی را برای آینده در پیش بگیریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان بر خلاف این‌که در محوطه جریمه خود تجمع زیادی داشت ولی گل دریافت کرد؟ گفت: ما تا کنون سه، چهار گل به این صورت دریافت کرده‌ایم. به بازیکنان‌مان هم گفته‌ بودیم که به توپ نگاه نکنید و نگاه‌تان به بازیکن حریف باشد. به هرحال در این بازی هم هفت بازیکن ما در محوطه جریمه حضور داشتند و در حالی که فقط دو بازیکن از تیم حریف در محوطه جریمه ما بود، گل خوردیم.

وی با تاکید بر این‌که بازیکنانم در این دیدار با تمام وجود بازی کردند، عنوان‌کرد: وقتی می‌بریم یعنی صددرصد از عملکرد آن‌ها رضایت دارم. البته برخی بازیکنان‌مان هم عملکردشان خوب نبود ولی باتوجه به این‌که در نیمه دوم بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و بازی باخته را به برد تبدیل کردند، به آن‌ها خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره حضور ایمان باصفا و گل‌زنی او در این دیدار، خاطرنشان‌کرد: این بازی، ۲۵ درصد از توانایی و استعداد باصفا بود. او می‌تواند خیلی بهتر از این هم باشد. باصفا جوان و آینده‌دار است و می‌تواند بسیار به ما کمک کند و امیدوارم این روند را ادامه دهد.

وی در پایان عنوان‌کرد: ما باید هفته‌های گذشته به پیروزی می‌رسیدیم که به این صورت نشد و کار کمی سخت شد. به هر حال خدا کمک کرد تا در این دیدار به برد برسیم. ان‌شاالله بردهای بعدی را هم به دست می‌آوریم. در سال گذشته تا هفته پانزدهم برد خارج از خانه نداشتیم، در حالی که امسال در هفته هشتم به پیروزی رسیدیم و این جای بسی امیدواری است. همچنین این‌ که چهار هفته است که شکست نخورده‌ایم به روحیه تیم خیلی کمک می‌کند.

[divider]

حبیب‌الله اخلاقی حذف شدakhlaghi-habib

حبیب‌الله اخلاقی که امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم برای تیم‌ملی به روی تشک رفت، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سلجوق جبی از ترکیه با حساب ۳-۱ شکست خورد و با توجه به شکست ۴ بر صفر این حریف ترک مقابل یوگنی سالیف از روسیه در مرحله نیمه‌نهایی، اخلاقی از دور این مسابقات حذف شد.

اخلاقی در رقابت‌های پیش از مرحله یک‌چهارم در دور نخست موفق شده بود ۳-۲ عظمت کاستوبایوف از قزاقستان را شکست دهد و در مرحله بعد نیز وارکاس از یونان را برده بود.

همچنین روز گذشته مجتبی کریم‌فر دیگر نماینده خوزستانی اعزامی به این مسابقات از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

[divider]

خوزستان نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان کشور شد

سید علیرضا قریشی اظهار داشت: در پایان مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد تیم خوزستان بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.images

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ وزنه‌بردار از سراسر کشور در قالب ۲۸ تیم حضور یافتند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان عنوان کرد: این مسابقات از هجدهم تا ۲۰ شهریورماه جاری برگزار و خروج تیم‌های روز ۲۱ شهریورماه بود که تیم‌های فارس، خوزستان و مازندران موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

قریشی گفت: در دسته ۵۶ کیلوگرم مهدی زائری موفق به کسب سه مدال نقره شد و در دسته ۸۵ نیز وحید خدادادی توانست دو گردن آویز طلا و یک نقره دشت کند.

این مسئول در پایان متذکر شد: در دسته ۸۵ کیلوگرم نیز سید ایوب موسوی توانست یک مدال برنز و دو نقره به‌دست آورد و رضا دهدار هم در دسته ۹۴ کیلوگرم به یک نشان نقره و دو مدال طلا دست یافت.

[divider]

برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان خوزستان2014-09-13_15-18-26

ناصر قاسمی اظهار کرد: مسابقات هندبال نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به فعال بودن ۱۲ شهرستان در رده سنی نوجوانان میزبان این رقابت‌ها در حاضر مشخص نشده و متعاقباً اعلام خواهد شد.

دبیر هیئت هندبال خوزستان بیان کرد: مسابقات قهرمانی هندبال استان از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

قاسمی در پایان گفت: دو تیم قهرمان دو بخش بانوان و آقایان به نمایندگی از استان به رقابت‌های قهرمانی کشور که آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

[divider]

پایان مسابقات کشتی فرنگی جوانان خوزستان 2014-09-09_14-00-04

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان  اظهار‌کرد: این مسابقات بیستم شهریورماه با حضور ۱۲۶ کشتی‌گیر از ۱۵ شهرستان استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این پیکارها، تیم اندیمشک الف با ۶۷ امتیاز به قهرمانی رسید، نفت‌مسجدسلیمان با ۳۳ امتیاز دوم شد و نیشکر هفت‌تپه با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 دبیر هیات کشتی خوزستان  گفت:  اسماعیل عباسی مربی و پیشکسوت ارزنده آبادانی نیز به عنوان مربی نمونه این مسابقات انتخاب شد. محمود پاپی از اندیمشک نیز به عنوان فنی‌ترین کشتی ‌معرفی شد .

وی در پایان با بیان این‌‌که مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، عنوان‌کرد: مدال‌آوران جهانی و آسیایی استان خوزستان نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند که حضور آن‌ها در بالا رفتن سطح این رقابت‌ها تاثیر داشت.

[divider]

مدال‌آوری جودوکاران خوزستان در مسابقات جوانان کشور 2014-09-13_15-20-15

این پیکارها ۲۰ شهریورماه به میزبانی تهران برگزار شد و جودوکاران خوزستانی چهار مدال این رقابت‌ها را ازآن خود کردند.

حسین قلاوند در وزن ۵۵- کیلوگرم گردن‌آویز طلا را به خود اختصاص داد و وحید فتحی، فرشید قاسمی و میثم شهاوند به ترتیب در اوزان ۶۰- ، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در پایان این پیکارها، در بخش تیمی خوزستان جایگاه سوم چهلمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو جوانان کشور را به خود اختصاص داد.

[divider]

کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه نشان برنز برای ووشوکاران خوزستانیimages

رئیس هیئت ووشوی خوزستان  اظهار کرد: رقابت‌های جیت کاندو ووشوی قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان و بزرگسالان از ۲۰ تا ۲۱ شهریورماه جاری به میزبانی استان قم برگزار شد.

امیر هواشمی با بیان اینکه در پایان این مسابقات آرمان طاهری گردن طلا کسب کرد و مهدی افروخته مقام دوم را به دست آورد، ادامه داد: سجاد براتی، روح‌الله مرادی و مجید مرتضوی هم موفق به کسب سه نشان برنز شدند.

رئیس هیئت ووشو خوزستان گفت: سرپرستی و مربیگری تیم استان در این مسابقات بر عهده مسعود مرتضوی بوده است.

هواشمی افزود: بازیکنان خوزستان در اوزان ۳۷، ۴۰، ۴۶، ۶۵ و ۷۵ کیلوگرم نیز حضور یافتند.

[divider]

پایان مسابقات download (8) کشور در ایذه

سیروس شیری‌پور، مسوول سبک شوتوکان ساساکی‌ها هیات کاراته استان اظهارکرد: این مسابقات ۲۰ و ۲۱ شهریورماه به میزبانی ایذه برگزار شد.

وی بیان‌کرد: این رقابت‌ها با حضور ۲۱۰ ورزشکار از ۹ استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مسوول سبک شوتوکان ساساکی‌ها هیات کاراته خوزستان بیان‌کرد: در پایان این پیکارها، خوزستان الف با کسب ۲۱ طلا به قهرمانی رسید، خوزستان ب با کسب هشت نشان طلا جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و چهار محال و بختیاری با کسب پنج مدال طلا در رده سوم قرار گرفت.

وی عنوان‌کرد: در این مسابقات قهرمانان مختلف کشوری و بین‌المللی با یکدیگر به رقابت پرداختند و به همین دلیل مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود. در پایان نیز به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

[divider]

شناخت نفرات برتر تنیس‌روی‌میز امیدهای خوزستانdownload (9)

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان  اظهارکرد: این مسابقات ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در دزفول با حضور شهرستان‌های شوش، شوشتر، رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان، دزفول، بهبهان، آبادان، خرمشهر و اهواز برگزار شد.

وی درباره نفرات برتر این مسابقات، گفت: محسن پورمقدسیان، مهدی نصیری و نیما سلیمانی هر سه از اهواز جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیات تنیس روی میز استان خاطرنشان‌کرد: مسابقات با کیفیت خیلی خوبی برگزار شد. شش نفر برتر این مسابقات نیز به همراه سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی دیگر تنیسورهای ملی‌پوش خوزستانی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

بخشنده در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کند تیم استان در رقابت‌های کشوری به نتیجه‌ای دست پیدا کند؟ گفت: دو ملی‌پوش تیم استان، شانس مدال دارند و اگر مشکلی پیش نیاید تنیسورهای دیگر تیم نیز می‌توانند یک یا دو مدال دیگر هم کسب کنند.

[divider]

نایب‌قهرمانی خوزستان در بازی‌های بومی محلی بانوان کشور2014-09-13_15-23-14

این مسابقات ۲۰ شهریورماه در شیراز برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها کرمان به قهرمانی رسید، خوزستان جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم‌های گیلان و البرز به صورت مشترک سوم شدند.

این مسابقات با حضور ۲۶ استان در رده سنی ۱۵ تا ۶۰ سال برگزارشد.

[divider]

دعوت مربی خوزستانی به رقابت‌های آسیایی اینچوان ۲۰۱۴download

مرضیه رستم‌پور  اظهار کرد: فدراسیون کبدی از زینب عیدی شیخ رباط به عنوان مربی برای هدایت تیم ملی کبدی بانوان در رقابت‌های آسیایی اینچوان ۲۰۱۴ دعوت کرد.

وی افزود: مسابقات اینچوان ۲۰۱۴ از ۳۱ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه سال جاری نیز در کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی کبدی بانوان رده سنی جوانان نیز به دلیل همزمانی با مسابقات آسیایی اینچوان، به بعد از این مسابقات اواخر مهرماه سال جاری موکول شده است.

https://hoorkhabar.ir/277891کپی شد!
250
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.