بررسی موضوع فیلترینگ سایت های ارزشی در مجلس / گاهی وزارت ارشاد حتی از شعارهای رئیس جمهور فاصله می گیرد

سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص فیلتر شدن سایت های منتقد توسط  وزارت ارشاد اظهار داشت:با توجه به شعارهایی که اقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری داده اند نباید شاهد چنین برخوردهایی با سایت های ارزشی و منقد دولت باشیم.

وی ادامه داد:متاسفانه گاهی وزارت ارشاد حتی از شعارهای و سیاست های رئیس جمهور فاصله می گیرد و در بعضی  از موضوعات از رئیس جمهور هم تبعیت نمی کند.

موسوی تاکید کرد:رئیس جمهور همیشه گفته اند به منتقدین احترام می گذاریم هرچند در یک مقطعی خود ایشان هم به انتقادهای منتقدین واکنش هایی نشان داد که موجب رنجش مردم و نیروهای انقلابی شد.

وی ادامه داد:در کل سیاست اقای روحانی این نبود که با سایت های منتقد دولت بخواهد برخورد شود و آنها را فیلتر کنند دولتی ها باید این را بدانند انتقاد از آنها به سود خود آنهاست اگر انتقاد نباشد مشکلات روی هم انباشته می شوند و بعد دودش به چشم  دولت و نظام می رود.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد:بعد از تعطیلات مجلس حتما موضوع فیلتر شدن سایت های ارزشی مثل داناو… را پیگیری خواهیم کرد و از اقای جنتی انتظار بیش از این داریم وی نباید با منتقدین دولت اینگونه برخورد  کند حتما وی را  برای دادن توضیحات به مجلس احضار خواهیم کرد.

وی افزود:وزارت ارشاد امروز از جریان های دیگری خط می گیرد والا حتی در دولت های گذشته بنای انتقاد از دولت ها بوده است و قرار نیست با زبان زور با منتقدین برخورد شود کشوری که قرار است در تمام ابعاد الگوی کشورهای دیگر باشد نباید وزارت ارشادش درگیر کارهای پیش پا افتاده شود کارهایی که اصلا در شان این وزارتخانه نیست.

موسوی گفت:به جای تعطیل کردن سایت های منتقد بهتر است مسئولان به آنها و مردم جواب مستدل دهند و تحلیل را با تحلیل جواب دهند نه اینکه پایگاه های خبری را مسدود کند این کارها دردی را دوا نمی کند.

https://hoorkhabar.ir/264310کپی شد!
159
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.