مسیر مدارس منطقه ۶ اهواز روان‌سازی می‌شود

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: شهرداری منطقه ۶ اهواز در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه دانش‌آموزان در حوزه ترافیک و روان‌سازی مسیرهای این منطقه برنامه‌ریزی کرده است.

عباس نواصری اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و به مناسبت ایام بازگشایی مدارس، در برنامه‌ریزی‌های وسیع و گسترده در حوزه‌های مختلف خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی، اقدامات مطلوبی در دستور کار شهرداری منطقه ۶ اهواز قرار گرفته است.

وی در همین راستا افزود: علاوه بر اجرای عملیات تعمیر، مرمت، بازسازی پیاده‌روها و مسیرهای ایاب و ذهاب دانش آموزان، اقدامات خوبی چون لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی سطوح داخلی و خارجی مدارس برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت دانش‌آموزان و زیباسازی معابر به ویژه محوطه اطراف مدارس، با همکاری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز منطقه نیز اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

نواصری متذکر شد: در این زمینه می‌توان به خط‌کشی معابر و پیاده‌روها، تعویض، تعمیر و نصب و شست‌وشوی تابلوهای هشدار دهنده، سرعت‌گیرها و بهسازی معابر برای عبور مرور آسان، نقاشی دیواری و تامین فضای سبز مناسب اشاره کرد.

این مسئول در پایان ضمن اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و افزایش سفرهای درون شهری بر حذف زواید بصری، سازماندهی و جلوگیری از حفاری‌ خیابان‌ها، آسفالت معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه، رنگ آمیزی و شست‌وشوی جداول تاکید ویژه کرد.

https://hoorkhabar.ir/263126کپی شد!
242
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.