اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در خرمشهر

فرمانده سپاه خرمشهر از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این شهرستان خبر داد.

     عادل فرهانیان اظهار کرد: هر ساله یک روز را به عنوان روز عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری می‌کنند و این هفته، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است که این مناسبت را به همه زحمتکشان حوزه عقیدتی سیاسی صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: اعضای حوزه عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوعی به این مناسبت در نظر گرفته‌اند که غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای عقیدتی سیاسی، دیدار از امام جمعه، ارائه سخنرانی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه توسط راویان فتح از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه خرمشهر همچنین از اجرای همایشی به همین مناسبت خبر داد و عنوان کرد: همایشی نیز به مناسبت روز عقیدتی سیاسی با حضور و سخنرانی آیت‌الله حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز در تالار پاسداران سپاه خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های سپاه خرمشهر به مناسبت‌های مختلف پیش‌رو اشاره کرد و گفت: ما برای مناسبت‌های پیش‌رو مانند میلاد امام علی(ع)، سالروز فتح خرمشهر و رحلت امام برنامه‌های متنوعی در نطر گرفته‌ایم.

فرهانیان همچنین بیان کرد: اجرای شب شعرهای عشیره‌ای و محلی، مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف، برنامه با نوای کاروان ۳، برگزاری تورهای ایست بازرسی نمادین و برگزاری اردوهای عملیاتی تنها بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

 

https://hoorkhabar.ir/25925کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.