برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴ هزار مدرسه خوزستان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری  جشن ملی عاطفه‌ها در استان خبر داد.

محمدرضا علی‌پور اظهار کرد: چهارم و پنجم مهرماه زمان برگزاری همزمان جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور اعلام شده است که در روز ۴ مهرماه مراسم جشن عاطفه‌ها در مصلی‌های نماز جمعه و ۵ مهرماه پایگاه‌های کمک‌ها در مدارس، مراکز کمیته امداد وهمچنین معابر عمومی شهر برپا خواهند شد. البته این زمان به صورت غیر رسمی اعلام شده و در صورت اعلام قطعی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه این مراسم در استان،‌ جلساتی با آموزش و پرورش خوزستان و همچنین صدا و سیمای مرکز استان جهت پوشش مناسب برنامه‌ها تشکیل شده است. آموزش و پرورش با بسیج کامل مدیران نواحی، حداقل در ۴ هزار مدرسه و‌ آموزشگاه در سطح استان اقدام به برگزاری جشن عاطفه می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در پایان کار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مدارس، اقدام به شمارش هدایای نقدی و غیر نقدی می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده در یک صورت‌جلسه، تحویل مدیر مدرسه خواهد شد تا با حفظ کرامت و عزت‌نفس دانش‌آموزان نیازمند،‌ به این دانش آموزان اهدا شود. با توجه به نزدیکی و شناختی که مدیر مدرسه می‌تواند از دانش‌ آموزان خود داشته باشد،‌ شناسایی دانش‌آموزان نیازمند بر عهده مدیر مدرسه قرار گذاشته شده است.

علی‌پور افزود: در این میان، مدارس برخوردار که پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه ها در آنها برپا می‌شود و اعلام می‌کنند که نیازی به این کمک‌ها ندارند، کمک‌های جمع‌آوری شده خود را به حساب سازمان‌های دانش‌آموزی مدیریت‌های آموزش و پرورش در سطح استان واریز خواهند کرد تا این سازمان برای مدارس غیربرخوردار و دانش‌آموزان نیازمند هزینه کند.

وی عنوان کرد: ‌کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ۳۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در مقاطع مختلف را تحت پوشش دارد و همچنین به ۱۰ هزار دانشجو و طلبه نیز به صورت مستمر ارایه خدمت می‌کند. مدارس برای تحت پوشش قرار گرفتن دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد، می‌توانند از طریق آموزش و پرورش و با نامه کتبی دانش‌آموزان را به صورت گروهی یا تک‌نفره، به کمیته امداد معرفی کنند.

https://hoorkhabar.ir/257513کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.