بسته اخبار روز ورزش خوزستان

اصرار باقری‌نیا بر جدایی از نفت‌مسجدسلیمان2014-09-07_13-36-19

عبدالمجید باقری‌نیا اظهارکرد: ‌روز گذشته استعفایم را به دفتر آقای نظری، مدیرعامل باشگاه دادم و متاسفانه خود او تشریف نداشت. امروز هم پیگیری کردم و قرار است امروز عصر جلسه هیات مدیره برگزار شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. هنوز هم با استعفای من موافقت نشده است.

وی افزود: مسئله تیم فقط شخص و بحث باقری‌نیا نیست. احساس من این است که سه ماه کار در نفت مسجدسلیمان و صبر و تحمل من باعث شد که کمی مسوولان نسبت به مشکلات ما بی‌توجه شوند. باتوجه به این شرایط، بازیکنان، مربیان و کادر پزشکی تیم در سخت‌ترین شرایط معیشتی زندگی می‌کنند و من هم فکر کردم با آمدن یک مربی جدید ممکن است شوکی به تیم وارد شود و به این ترتیب مسوولان هم مجبور می‌‌شوند تجدید نظری در وضعیت باشگاه داشته باشند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت‌: واقعا وضعیت تیم ما قابل قیاس باهیچ کدام از باشگاه‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی هم نیست. به هر حال احساس من این بود که باید کاری انجام دهم و به همین دلیل سعی کردم خودم را از خودخواهی دور کنم و کاری کنم که به صلاح باشگاه نفت مسجدسلیمان، کادرفنی و بازیکنان باشد.  به هر حال من با استعفایم کاری انجام دادم تا شاید وضعیت تغییر کند و امکانات بهتری در اختیار تیم قرار بگیرد و باشگاه به تعهدات مالی که تاکنون عمل نکرده است، عمل کند.

وی ادامه‌داد: بحث من برای استعفا یک بحث فنی نبود، چرا که تیم ما فوتبال را به خوبی بازی می‌کند و اگر ما نتیجه نمی‌گیریم باید بگویم بیشتر بدشانسی است. هنوز هم اعتقاد دارم تیم ما بسیار خوب است و بازی به بازی بهتر می‌شود. تمام مشکل ما رسیدن به یک پیروزی بود. به هر حال استعفای من به خاطر مسایل فنی نیست.

باقری‌نیا گفت: من می‌دانم هیچ کس دیگری هم حاضر نیست با این شرایط کار کند. در هر صورت من استعفا دادم و هر کمکی از دستم برآید به نفر بعدی که جایگزین من می‌شود، می‌کنم. من یک وابستگی احساسی به نفت مسجدسلیمان دارم و به حرف‌ها و فحاشی‌های چند تماشگر انگشت‌شمار خیلی توجه نمی‌کنم. این افراد شناخته‌شده هستند و حتی مردم مسجدسلیمان نیز آن‌ها را می‌شناسند. امیدوارم مربی جدید سعی و تلاشش را بیشتر از من کند و تمام مشکلات نفت مسجدسلیمان حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن گزینه‌ای به نام رحمان رضایی برای تقویت کادرفنی نفت مسجدسلیمان در استعفای شما تاثیرگذار بود؟ گفت:‌ اصلا به این صورت نیست و من فقط این موضوع را از خبرنگاران شنیدم و کسی در این خصوص با من صحبت نکرد. اما خود من وقتی دیروز این موضوع را شنیدم،  امروز این پیشنهاد را به باشگاه دادم که رحمان رضایی باتوجه به سوابق ملی و وجهه‌ای که در فوتبال ایران دارد، جایگزین من ‌شود. درست است که رضایی در مربیگری کم‌تجربه است ولی می‌تواند با قرار دادن یکی دو مربی باتجربه در کنار خود، تمام مشکلات را حل کند و فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای این کار است.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: در کل به نظر من مشکل تغییر سرمربی یا مدیرعامل باشگاه نیست. به هر حال تا زمانی که منبع درآمد باشگاه مشخص نشود و معلوم نشود که چه کسانی باید از باشگاه حمایت کنند با تغییرات کاری درست نمی‌شود و مشکل هم حل نمی‌شود. آن‌چه دوستان باید به آن توجه کنند این است که ابتدا باید مشکلات درونی و بیرونی باشگاه را حل کنند و بعد از مربی، بازیکن و مدیرعامل انتظار داشته باشند که کار خود را درست انجام دهند.

وی با بیان این‌که از استعفایم ناراحت نیستیم، گفت: من به آینده این تیم امیدوارم و با بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، نشان داده‌ایم که تیم ما چقدر توانایی دارد. تیم ما در هفته‌های ابتدایی لیگ با بدترین قرعه‌ها مواجه شد، هر چند که درنهایت باید با این تیم‌ها بازی می‌کردیم.

باقری‌نیا تاکیدکرد:‌ به هر کسی که جایگزین من شود کمک می‌کنم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من دیگر تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهم سرمربی تیم باشم.

[divider]

پیوستن یک مهاجم خارجی به نفت‌مسجدسلیمان2014-09-07_13-28-29

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با لوئیس کارلوس که اهل برزیل است به توافق رسید و قرارداد یک ساله بست.

تیم پیشین این مهاجم برزیلی القادسیه کویت بود. او سابقه بازی در تیم‌های کره‌ای و ژاپنی را نیز در کارنامه خود دارد.

لوئیس کارلوس از عصر روز گذشته (شنبه ۱۵ شهریورماه) در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرکت کرد.

[divider]

بهبهان قهرمان هندبال نونهالان خوزستان شد

مریم چشمه‌سلاطین، رییس هیات هندبال استان  اظهارکرد:‌ این مسابقات ۱۳ و ۱۴ شهریورماه به میزبانی شوشتر برگزار شد.2014-09-07_13-29-42

وی به تیم‌های برتر این رقابت‌ها اشاره‌کرد و گفت:‌ بهبهان به قهرمانی رسید، باوی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم ایذه در مکان سوم قرار گرفت.

رییس هیات هندبال خوزستان درباره سطح این مسابقات خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته از سطح بسیار خوبی برخوردار بود. عملکرد تیم‌ها نیز بهتر شده بود و مشخص بود که تیم‌ها برنامه‌ریزی و کار کرده‌اند. در پایان مسابقات نیز به تیم‌های برتر کاپ و مدال داده شد. از تیم‌های شرکت‌کننده نیز هزینه ورودی گرفته نشد.

وی عنوان‌کرد: ‌تیم برتر این مسابقات در رقابت‌های کشوری که ‌طبق تقویم فدراسیون قرار است دهه سوم شهریورماه برگزار شود، شرکت می‌کند. خوزستان هم یکی از استان‌هایی است که برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده و البته فدراسیون هنوز جوابی به ما نداده است.

چشمه‌سلاطین گفت: وضعیت این رشته در حال بهتر شدن است. ما در بیشتر شهرستان‌های‌مان مدرسه هندبال داریم ولی شهرستان‌ها با مشکل بودجه مواجه هستند.

[divider]

شناخت تیم‌های برتر imagesبانوان خوزستان

مریم رضایی، نایب‌رییس هیات ورزش‌های رزمی استان  اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه (۱۴ شهریورماه) با حضور ۴۲ کیک‌بوکسینگ‌کار در اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در این مسابقات کیک‌بوکسینگ‌کاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرستان‌های ایذه، رامهرمز، بهبهان، مسجدسلیمان و اهواز با یکدیگر رقابت کردند.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم اهواز در مکان نخست قرار گرفت، بهبهان نایب‌قهرمان شد و مسجدسلیمان جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان این‌که مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود، عنوان‌کرد: مدتی بود که مسابقات کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان برگزار نمی‌شد ولی سعی می‌کنیم که از این به بعد رقابت‌های بیشتری را برگزار کنیم. عملکرد تیم‌ها نیز خوب بود و این امید می‌رود که کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان بهتر هم شود.

رضایی در پایان با اشاره به این‌که شانس مدال‌آوری ما در رشته‌هایی از جمله کیک‌بوکسینگ در کشور زیاد است، گفت: از مسوولان استان می‌خواهم که بانوان را حمایت کنند. ما سالن اختصاصی نداریم و این از مشکلات بخش بانوان است.

[divider]

مسابقات ایت‌بال زیر ۱۵ سال خوزستان برگزار شدimages (1)

این مسابقات ۱۴ شهریورماه به صورت دوره‌ای ـ حذفی با حضور ۲۰ نفر بر در اهواز برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، کاوه نظرپور در مکان اول ایستاد، مهدی سواری نایب‌قهرمان شد و پوریا پاکدل و محمدمهدی شمس به صورت مشترک سوم شدند. نفرات برتر همگی از اهواز بودند.

[divider]

برترین‌های مسابقات اسنوکر خوزستان شناخته شدند2014-09-07_13-33-07

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اظهارکرد: این مسابقات ۱۳ و ۱۴ شهریورماه به صورت دو حذفی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در باشگاه بیلیارد پرشیا اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که ۳۲ اسنوکرباز در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: در این مسابقات بازیکنان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، ایذه، رامهرمز و شوش با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان عنوان‌کرد:‌ در پایان این مسابقات آرمین محمودی از قهرمان شد، علیرضا خداپرست به نایب‌قهرمانی رسید و جایگاه سوم مشترک از آن شاهین ملک و داریوش نظرپور شد. نفرات برتر همگی از اهواز بودند.

[divider]

۱۹ مدال حاصل‌ کار خوزستانی‌ها در کیوکوشین‌یونیون کاراته کشورimages (2)

رضا ریاحی، مسوول سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته استان اظهارکرد: این مسابقات با حضور ۱۲ استان، روز جمعه (۱۴ شهریورماه در تهران برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها تهران با ۶۲ امتیاز قهرمان شد، خوزستان با ۵۶ امتیاز و کسب شش مدال طلا، شش نقره و هفت برنز به نایب‌قهرمانی رسید و تیم نزاجا با ۵۰  امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسوول سبک کیوکوشین‌یونیون هیات کاراته خوزستان گفت: ‌عملکرد تیم خوزستان عالی بود، چرا که از ۲۷ نفری که به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم، ۱۹ نفر به مدال دست پیدا کردند. خوزستان توانست در مقایسه با تیم تهران که با ۷۰، ۸۰ نفر در این مسابقات شرکت کرده بود با اختلاف شش امتیازی دوم شود.

https://hoorkhabar.ir/256362کپی شد!
156
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.