فرماندار خطاب به اعضای شورا: از برگزاری جلسات شبانه بپرهیزید/ هیچ دستگاهی خارج از شورا در این انتخابات دخالت نمی‌کند

فرماندار اهواز در جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر گفت: هیچ دستگاهی از خارج از شورا در این انتخابات دخالت نخواهد داشت. فرمانداری نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی و نماینده دولت در این انتخابات دخالت نخواهد کرد.

اسماعیل ارزانی در این جلسه که امروز شنبه ۱۵ شهریور در صحن علنی شورا برگزار و به دلیل پیشنهاد برخی از اعضا، انتخابات به روز دیگری موکول شد، اظهار کرد:‌ قطعا اگر بحثی درباره هیات رییسه شورا باشد بحث کاملا خانوادگی و درون خانواده شورا است. همانطور که نامه مدیر کل اطلاعات استان خطاب به شورا و مبنی بر عدم حمایت این دستگاه از کاندیداتوری اعضا شورا قرائت شد، هیچ دستگاه و فردی ازخارج از شورا بر این انتخابات تاثیرگذار نخواهد بود.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: همه را به تقوا و عدل و همدلی دعوت می‌کنم. اندکی همدیگر را تحمل کنید؛ رییس را باید با همدلی مشخص کرد و با تضاد و لجبازی نمی‌شود رییس شورا را برگزید. در نهایت تنها یک نفر از شما رییس خواهد شد.

فرماندار اهواز افزود: اعضای شورای شهر هم دارای سوابق خوب کاری و هم دارای رفتار پسندیده هستند. لازم است بتوانیم نمونه و الگوی خوبی از یک کار مشارکتی و شورایی را در اهواز و استان خوزستان نشان دهیم. حادثه تلخ شورای سوم برای همه اهوازی‌ها و حتی همه خوزستانی‌های خارج از استان نیز آزاردهنده بود. امید است اتفاقات گذشته در زمان حال تکرار نشود.

ارزانی اظهار کرد: اعضای شورای سعه‌ صدر داشته باشند، هر تصمیمی که گرفته شود ما نیز می‌پذیریم. همه صلاحیت این را دارند که ریاست شورا را بر عهده بگیرند اما همانطور که گفته شد تنها یک نفر رییس شورا است.

وی با بیان این که روال عادی جلسات شورا تا زمان برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت، گفت: اگر از برگزاری جلسات شبانه برای رایزنی بپرهیزید و کنار هم بنشینید و اظهار نظر کنید، تعامل بیشتری خواهید داشت و قطعا به یک نتیجه خواهید رسید.

https://hoorkhabar.ir/254634کپی شد!
129
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.