جذب اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای توسعه ورزش آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور توسعه ورزش این شهر خبر داد.

سید حسین دهدشتی اظهار داشت: از همان ابتدا با انجام یک سری تغییرات در تیم صنعت نفت به شخصه موافق نبودم، اما در عین حال چون تصمیم گرفته شد منتظریم تا ببینیم که برنامه‌ها به چه شکلی پیش می‌رود.

وی افزود: هیچ عجله‌ای بر روی قهرمان شدن تیم و رفتن به لیگ برتر نیست، مهم آن است که از این تیم به نحو مطلوبی استفاده شود و بچه‌های شهر در آن رشد و ارتقا پیدا کنند، این تیم می‌تواند ورزشکاران مستعدی را رشد و پرورش داده و به سایر تیم‌های لیگ برتر صادر کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سابقه نشان داده که تعویض مکرر و مرتب مربی‌ها و مدیرعامل تیم به هیچ وجه به صلاح تیم نبوده و حتی اگر مدیرعاملی هست که در کارش اشکالاتی وجود دارد باید صبر کرد و در راستای رفع اشکالاتش به آن کمک کرد.

* از بابت تیم صنعت نفت نگرانیم

دهدشتی یادآور شد: آنچه که مهم است اینکه باید یک محیط سالم بر مجموعه حاکم باشد، نگرانی‌هایی در این میان هست؛ اما فعلا قضاوت نمی‌کنیم و صبر می‌کنیم، اما به هر شکل باید یک محیط سالم و برنامه‌ریزی درست و دقیق در این میان وجود داشته باشد و این برنامه‌ریزی را به طور شفاف به پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران اعلام کنند.

این مسئول ادامه داد: باید برنامه تیم در سال آینده و یا سال‌های بعدی به طور شفاف بیان شود تا مردم دیگر دغدغه تیمشان را نداشته باشند.

وی عنوان کرد: با این روند، امید می‌رود تا تیم نتایج خوبی بیاورد و از حاشیه به دور باشد.

دهدشتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال پرشور نوجوانان وجوانان آبادانی به امر ورزش گفت: باید متناسب با استقبال نوجوانان و جوانان از ورزش شرایط مناسبی را برای آنان مهیا کنیم.

* مدیران برنامه تیم را به طور شفاف برای مردم بگویند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: با کمترین هزینه و البته با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانیم جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم تا به این ترتیب تمام دغدغه‌های مسئولان و مشکلاتی که در مباحث فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، رفع شود.

وی اضافه کرد: در زمینه تقویت ورزش شهرستان، کارهایی در دست انجام است که روی کار آمدن یک مدیر موفق، ورزشکار و خوش فکر که اقدامات خوب و مؤثری را نیز تاکنون به انجام رسانده به عنوان مسئول ورزش و جوانان نخستین اقدام بود.

دهدشتی با اشاره به رضایت نسبی ورزشکاران از وضعیت موجود نسبت به قبل تصریح کرد: در تلاش هستیم تا امکاناتی را در حوزه ورزش جذب کنیم و در بحث ماده ۱۸۰ مبلغ خوبی را در حوزه ورزش در حال پیگیری و جذب هستیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا حدود ۱۰ میلیارد ریال را از محل یاد شده برای توسعه و ارتقای ورزش شهر جذب و به این حوزه تزریق کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمان حاضر با توجه به شرایط حاکم در منطقه چشم‌انداز خوبی را در بحث ورزش آبادان شاهدیم اذعان داشت: وجود استاندار و توجه وی به امر ورزش خود فرصتی مغتنم است که باید از آن بهره کافی را برد ضمن آنکه ما و دیگر مسئولان در تلاش هستیم تا در محیطی آرام به این امر کمک کنیم.

https://hoorkhabar.ir/240735کپی شد!
130
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.