با انتخاب استانداری خوزستان: سید خلف موسوی شهردار نمونه استان در سال ۹۳ شد

استانداری خوزستان مهندس سیّد خلف موسوی را به عنوان شهردار برگزیده استان خوزستان انتخاب کرد.

در مراسم تقدیر از دستگاه های برتر استان در طرح تکریم و تجلیل از کارکنان و دستگاه های نمونه استان که به همت استانداری خوزستان برگزار گردید سیّد خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به عنوان شهردار نمونه استان معرفی و انتخاب شد.

استاندار خوزستان در مراسم معرفی دستگاه های برتر و تقدیر از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ بسیاری از کارکنان ما چه در دستگاه های اجرایی، چه مدیران و چه کارشناسان همان افرادی هستند که به صورت پنهانی کار کرده و به مردم خدمت می کنند و رضایت مردم را به دست می آورند که این خدمات همان پاسداشت خون شهدا است.

‌عبدالحسن مقتدایی افزود: باید کارشناسان در دستگاه های اجرایی به گونه ای عمل کنند که ما چه باشیم و چه نباشیم بدانیم یک نفر از حق ما دفاع می کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همان طور که ما نسبت به اموال دیگران در نزد خود، احساس مسوولیت می کنیم در دوره خدمت خود هم در هر پست و دستگاهی، باید بدانیم که این خدمت امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده است.

وی عنوان کرد:‌ در ساختارهای اداری امروز ما و دستگاه ها زمینه بروز خلاقیت فراهم نیست و به این ترتیب خلاقیت و نوآوری به فراموشی سپرده می شود.

مقتدایی ادامه داد: اقدامات ما در استان باید به سبک خاصی باشد و باید شرایط سوق الجیشی، اقتصادی، شرایط اقلیمی و گرمای استان را در نظر بگیریم و حتما نباید منتظر تصویب مساله ای از مرکز باشیم و وقت را تلف نکنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کارمندان جدیدی که وارد دستگاه ها می شوند نسل جدید کارمندان هستند و ما نسل کهنه هستیم و باید به این کارمندان جوان اجازه حرف زدن و به آن ها میدان و فرصت فعالیت دهیم.

در ادامه این مراسم لوح تقدیر استانداری خوزستان از سوی دکتر مقتدایی به شهردار اهواز اهدا شد.

در این لوح آمده است: «جناب آقای سیّد خلف موسوی، شهردار اهواز، در ایام بزرگداشت هفته دولت، انتخاب جنابعالی به عنوان شهردار نمونه در سال ۱۳۹۳ تبریک عرض نموده، امید است در خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام مقدیس جمهوری اسلامی و آرمان های شهیدان گلگون کفن بیش از پیش موفق و موید باشید.»

همچنین مهندس سید خلف موسوی شهردار اهواز کسب این مقام را مرهون مساعدت و همراهی شورای اسلامی شهر اهواز دانست و گفت: اعضای محترم شورای شهر اهواز با حضور فعال در کمیسیون ها و صحن شورا و با تصویب طرح ها و لوایح کارشناسی و تحول آفرین، مجموعه مدیریت شهری در کلانشهر اهواز را یاری رسانده اند که نتیجه این همکاری و هماهنگی انتخاب شهرداری اهواز به عنوان دستگاه نمونه استانی است.

سیّدخلف موسوی تقدیر از شهردار اهواز را تقدیر از هزاران کارگر و کارمند گمنام شهرداری دانست که در قالب شهرداری مرکز، معاونت ها، شهرداری های مناطق و سازمان های شهرداری به طور شبانه روز در حال خدمترسانی به شهروندان اهوازی هستند.

شهردار اهواز ادامه داد: انتخاب شهردار اهواز یا شهرداری به عنوان دستگاه نمونه توسط استانداری خوزستان مایه خوشحالی و سرور ماست اما نباید از این حقیقت غافل شد که شهرداری اهواز میراث مشکلات گذشته و بسیاری عقب ماندگی های تاریخی را بر دوش دارد و وضعیت امروز گرچه نهایت تلاش و سعی ما باشد ولی با وضعیت مطلوب، ایده آل و در شان مردم نجیب و انقلابی اهواز فاصله دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: سیاست ما در شهرداری اهواز شهروند محوری و احترام به حقوق و کرامت شهروندان است و با همه وجود و توان خود سعی در کسب رضایتمندی شهروندان داریم و در این مسیر دست همه نخبگان، منتقدان و کارشناسان را می فشاریم.

شهردار اهواز در پایان ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید والامقام   «حامد جرفی» که از نخستین دولتمردان شهید جمهوری اسلامی بود که در دوران دفاع مقدس مسولیت بخشداری  هویزه را بر  عهده داشت و در روز ۱۷ دی ماه سال ۵۹ به شهادت رسید؛ گفت: دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی وارث و ادامه دهنده راه شهیدانی این چنین هستند و رسالت سنگینی بر دوش دارند. امروز هم بر دولتمردان، مسئولان و مدیران فرض و تکلیف است که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شاخص های مدیریت انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.

گفتنی است فرآیند انتخاب مدیران نمونه دستگاه های اجرایی با نظارت معاونت های منابع انسانی و پشتیبانی و عمرانی استانداری خوزستان و با بررسی ۴۵ بازرس در طول یک سال گذشته صورت گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/237379کپی شد!
193
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.