بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۵

پایان پنجمین دوره مسابقات استانی کیوکوشین کاراته یونیون خوزستانdownload (3)

به گزارش هورنیوز ، پنجمین دوره از مسابقات کیوکوشین کاراته یونیون قهرمانی استان خوزستان و دومین دروه مسابقات کاتای انفرادی که به طور همزمان از ۳۱ مردادماه در شهرستان کارون برگزار شده بود ، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات بیش از ۱۷۵ ورزشکار از شهرهای اهواز ، کارون ، شادگان و اروندکنار در ۲۹ وزن و در قالب چهار رده سنی به صورت تیمی در این مسابقات شرکت نمودند.

در پایان این مسابقات تیم شهرستان کارون با کسب ۲۰ مدال طلا ۲۱ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز و در مجموع ۱۷۹ امتیاز مقام اول تیمی را کسب نمود.تیمهای اهواز با ۷ مدال طلا ۶ نقره ۷ مدال برنز و در مجموع با ۶۰ امتیاز دوم  و شادگان با ۱مدال طلا ۱ مدال نقره و ۵ مدال برنز و در مجموع  ۱۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان شهرستانهای شرکت کننده و با حضور  رییس سازمان ورزش و جوانان شهرستان کارون و دبیر محترم هییت کاراته خوزستان برگزار گردید.

به گزارش هورنیوز ، اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل می باشد : 

8-27-2014 1-36-14 ب 8-27-2014 1-36-36 ب 8-27-2014 1-36-52 ب 8-27-2014 1-37-05 ب

لازم به ذکر است افراد زیر اعضای برگزار کننده این مسابقات بودند :

آقای جمیل هویدر به عنوان نایب رییس کمیته داوران کیوکوشین یونیون ایران و سر داور

آقای صادق خواجوی به عنوان رییس کمیته داوران خوزستان و سرداور

اقای هانی باوی به عنوان سرداور

آقای رضا ریاحی به عنوان داور                                     آقای سعید حاجی پور به عنوان داور

آقای علی عبداله بچاری به عنوان داور                        آقای سیدحسین میرسالاری به عنوان داور

آقای علی عروجن به عنوان داور                                  آقای شهرام واحدیان به عنوان داور

آقای مهدی لرکی به عنوان داور                                   آقای مهدی عموری به عنوان داور

آقای مسعود لرکی به عنوان داور                                 آقای سالم عساکره به عنوان داور

آقای محمد شهیتاوی به عنوان داور                             آقای رامین حسابیان به عنوان داور

[divider]

جریمه باشگاه استقلال‌خوزستان، محرومیت روشنایی و تذکر به خنیفرdownload (4)

به نقل از فدراسیون فوتبال، در مسابقه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که روز ۲۸ مردادماه برگزار شد، از سوی بازیکن و سرپرست تیم استقلال خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی بهمن روشنایی – سرپرست تیم را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به عبدالهادی خنیفر – بازیکن تیم استقلال خوزستان تذکر کتبی همراه با درج در پرونده داد و در صورت تکرار، تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

همچنین از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفانی صورت گرفت که طبق ماده ۷۹ آیین نامه، کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

[divider]

حضور جودوکاران نابینا و کم‌بینای خوزستانی در اردوی تیم ملیdownload (5)

حکیم حمادی اظهار کرد: هفتمین مرحله اردوی تیم ملی جودو ویژه آقایان از هفتم تا شانزدهم شهریورماه جاری در استان تهران انجام می‌شود.

وی گفت: محمدعلی شنانی، سید امید نوری جعفری به عنوان بازیکن و علی خلیدی به عنوان مربی از استان خوزستان به این اردو فراخوانده شدند.

دبیر هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان ادامه داد: این اردو برای حضور در پیکارهای پارآسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی که اواخر مهرماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

حمادی در پایان یادآور شد: شنانی دارنده مدال نقره مسابقات جهانی جودو نابینایان و کم بینایان جهان است.

[divider]

کسب ۹ مدال و رتبه سوم تیمی در مسابقات استانی کونگ‌فو توسط خرمشهرimages (1)

امین صابری اظهار کرد: تیم کونگ‌فو خرمشهر در مسابقات کونگ‌فوی بین سبکی قهرمانی آقایان به میزبانی اهواز شرکت و موفق به کسب ۹ مدال مختلف استانی و رتبه سوم تیمی شد.

وی ادامه داد: ۱۱ نفر از خرمشهر در این مسابقات شرکت داشته که علاوه بر کسب رتبه سوم تیمی، در بخش مبارزات نیمه آزاد و هنرهای فردی موفق به کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه برنز شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر به معرفی مدال‌آوران پرداخت و گفت: حسن ایوبی، سید مهدی موسوی، محمدعلی مزرعاویان و مهدی غریبی، مدال‌های زرین این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

صابری اضافه کرد: محمدامین فرمان و ماهان نیک‌نژاد مدال نقره و یحیی عموری، عبدالعالی شرفی و سید حیدر جعاله نیز مدال‌های برنز این مسابقات را کسب کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همت هیئت کونگ‌فو خرمشهر، از این مدال‌آوران در سالن کونگ‌فو این شهرستان و در حضور جمع کثیری از مردم تجلیل شد.

https://hoorkhabar.ir/236094کپی شد!
263
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.