کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی مسجدسلیمان تجلیل شدند

کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند.

به مناسبت هفته دولت، فرماندار مسجدسلیمان از مدیران و کارکنان برتر دوایر اجرایی شهرستان از جمله از دو کارمند شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و یک کارمند بهداشت و درمان صنعت نفت این شهر تقدیر کرد.

فرماندار این شهرستان ظهر امروز در این آیین که در محل فرهنگسرای جوان برگزار شد از زحمات و تلاش‌های کارکنان و مدیران برتر شهرستان در ارائه خدمات به شهروندان تجلیل به‌عمل آورد و در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه کارکنان دوایر دولتی به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند اظهار کرد: نیروی انسانی، لوکوموتیو قطار خدمت است و تا منابع انسانی نباشد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها به فعل مبدل نمی‌شود.

علیرضا گوروئی با توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: به‌عنوان یک مدیر باید به لایه‌های درونی سازمان خود توجه ویژه داشته باشید و بدانید زمانی موفق خواهید بود که برای کارکنانتان انگیزه ایجاد کنید.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از هشت نفر از مدیران و ۵۴ نفر از کارکنان دوایر دولتی این شهرستان که در میان آنها نام علی جعفری لاغرکی و مهرداد آقابیگی کارمندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و آمنه فتحعلی‌پور از کارمندان بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان به چشم می‌خورد، تقدیر به‌عمل آمد.


https://hoorkhabar.ir/234832کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.