آغاز اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان

اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه‌ اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون در دزفول آغاز شد.

اردوی استانی کانون پرورش فکری با حضور مدیرکل کانون خوزستان، ۶۲ عضو فعال نوجوان دختر مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان، شش مربی همراه، یک کارشناس ناظر و همچنین عوامل اجرایی شامگاه دیروز در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ مرتضی انصاری دزفول کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل کانون استان خوزستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوی استانی اعضای نوجوان کانون، ضمن خیر مقدم به همه‌ نوجوانان شرکت کننده، در اردوی استانی محوریت این اردوی سه روزه را «سبک زندگی ایرانی اسلامی» اعلام کرد و گفت: کانون استان خوزستان با برگزاری فعالیت اردو به دنبال رشد تفکر اجتماعی کودکان و نوجوانان تا این امر سبب همکاری‌های گروهی و مسئولیت‌پذیری در بچه‌ها شود.

عبدالنبی شاکریان یکی از ویژگی‌های اردو را تجربه‌ زندگی دور از خانواده عنوان کرد و افزود: کودکان و نوجوانان در این برنامه صبر و خویشتن‌داری را تمرین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در فعالیت اردو به بچه‌ها امکان بروز شایستگی‌هایشان داده می‌شود عنوان کرد: کسب اعتماد به نفس در این زندگی گروهی از نتایج آشکار این فعالیت است.

این مدیر کل فرهنگی خطاب به شرکت کنندگان عنوان کرد: شما بچه‌ها در این اردو زندگی کردن را تمرین می‌کنید و ما خدمتگزاران شما در کانون امیدواریم که این برنامه فرصت‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای شما آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم کند.

پخش کلیپ معرفی شهرهای استان به همراه جاذبه‌های آن‌ها، اجرای نمایش طوطی و بازرگان و پخش کلیپ تصویری حفاظت از محیط زیست با همکاری انجمن آوان سبز از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه بود.

اردوی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که با محوریت «سبک زندگی ایرانی اسلامی» تا ششم شهریورماه جاری در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ مرتضی انصاری دزفول ادامه خواهد یافت.

https://hoorkhabar.ir/233632کپی شد!
154
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.