زخمی شدن ۴۰ صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به عسقلان/افزایش قربانیان جنگ به دو هزار و ۱۳۵ شهید

افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به دو هزار و ۱۳۵ شهید، تخریب ۷۱ مسجد و حمله صهیونیستها به ۲۴ ساختمان وقفی، ۱۲ گورستان، کلیسا و مدارس اسلامی از جمله اخبار مربوط به جنگ علیه ملت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی از ۱۷ تیر، جنگ تمام عیار و وحشیانه ای را علیه مردم غزه به راه انداخته است که هر چند در چند مقطع با آتش بس کوتاه مدت سه روزه، پنج روزه و یک روزه که بارها از سوی این رژیم نقض شد، شدت حملات صهیونیستها کاهش یافت، با این حال حملات به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد که تا کنون بیش از دو هزار و ۷۰ نفر شهید و بیش از ۱۰ هزار نفر زخمی شده اند و دهها هزار نفر دیگر آواره و هزاران خانه، مدرسه، مسجد و بیمارستان نیز تخریب شده است.

سه شنبه۱۳۹۳/۶/۴

۱۱:۳۴:زخمی شدن ۴۰ صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به عسقلان

پلیس رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که گروه های مقاومت فلسطین شهر عسقلان در جنوب اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را موشک باران کردند.

بر اثر این حمله دستکم ۱۹ صهیونیست دچار جراحت خفیف شدند و ۲۱ نفر نیز دچار صدمه روحی روانی شدند.
در همین راستا ۳۰۰ خانواده صهیونیست اعلام کردند که حاضر به بازگشت به منازلشان در جنوب فلسطین اشغالی نیستند.

خاطرنشان می شود از آغاز جنگ غزه تاکنون که از ۸ جولای شروع شده است گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شهرک های واقع در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار می دهند و این امر شهرک نشینان اسرائیلی را با موجی از وحشت مواجه کرده است.

۱۰:۴۱ شهید و زخمی شدن ۲۲ فلسطینی در شمال غزه/افزایش قربانیان جنگ به دو هزار و ۱۳۵ شهید
حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. در تازه ترین حمله که صبح امروز در یک مرکز تجاری در محله النصر در شمال غزه صورت گرفت دست کم دو فلسطینی شهید و ۲۰ نفر زخمی شدند.وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که شمار تلفات قربانیان جنگ غزه به دو هزار و ۱۳۵ شهید افزایش یافته است.

وزارت اوقاف فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از ۲۴ ساختمان وقفی، ۱۲ گورستان، کلیسا و مدارس اسلامی در غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این در حالی است که ۷۱ مسجد نیز به طور کامل تخریب شده است و به ۲۰۰ مسجد نیز آسیب جزئی رسیده است.
۰۹:۰۰ تعطیلی فرودگاه بن گوریون / به صدا در آمدن آژیرهای خطر در تل آویو

به دنبال حملات موشکی گروههای مقاومت به اراضی اشغالی منابع اسرائیلی از تعطیلی فرودگاه بن گوریون و به تعلیق در آمدن همه پروازها از ساعت شش و نیم صیح به وقت محلی خبر دادند.فلسطین الیوم نیز از به صدا درآمدن آژیرخطر در تل آویو، عسقلان تا حیفا و راس العین در اراضی اشغالی خبر داد.۰۸:۳۰ بمباران یک ساختمان ۱۰ طبقه در غزه/مقاومت اهداف نظامی اسرائیلی را موشک باران کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات عمدی خود به مناطق مسکونی، یک ساختمان ۱۰ طبقه را در غزه بمباران کرد.

جنگنده های اسرائیلی، منزل خانواده شلدان را در محله الزیتون در جنوب شهر غزه بمباران کردند. گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم در پاسخ به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، خودروهای نظامی رژیم در الفراحین را با خمپاره هدف قرار دادند.گردانهای الاقصی از شلیک موشکهای گراد و ۱۰۷ به اسدود و زکیم خبر داد.گردانهای الناصر صلاح الدین هم پایگاه نظامی رعیم را با موشکهای گراد و زیکیم، نتیف عتسرا و حولیت را با هفت موشک ۱۰۷ هدف قرار دادند.

جنگنده های اسرائیلی در ادامه بمباران منازل مردم فلسطین، یک منزل را در شرق خان یونس و منزلی را در بیت لاهیا بمباران کردند. رسانه ها از حمله موشکی و خمپاره ای گردانهای القدس به صوفا و ناحل عوز و حمله موشکی گردانهای قسام به اسدود به تلافی تجاوزات صهیونیستها خبر دادند.این در حالی است که منابع صهیونیستی اذعان کرده اند که اکثر ساکنان شهرکهایی که در نزدیکی نوار غزه قرار دارند، منازل خود را ترک کرده اند.شبکه المیادین از شهادت عبدالله مرتجی خبرنگار فلسطینی در حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق الشجاعیه خبر داد.
دوشنبه ۱۳۹۳/۶/۳

۱۸:۱۶:شمار شهدای تجاوزات علیه غزه به ۲۱۳۱ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آخرین آمار شهدا و مجروحان جنگ علیه غزه را منتشر کرد.

بنابراین گزارش، با در نظر گرفتن شهدای حملات امروز رژیم صهیونیستی که به هشت نفر رسیده، شمار شهدای غزه در مجموع ۵۰ روز گذشته به ۲۱۳۱ نفر افزایش پیدا کرد.

همچنین شمار زخمی ها به ۱۰ هزار و ۸۹۰ نفر رسیده است.۱۳:۱۷:احتمال ارائه طرحی از سوی”ابو مازن” به شورای امنیت/ تعیین مهلت برای خروج اسرائیل از سرزمینهای ۶۷

منابع آگاه در تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند که “ابو مازن” رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد طرحی را در خصوص تعیین مهلت زمانی برای خروج رژیم اشغالگر قدس از اراضی ۱۹۶۷ به شورای امنیت ارائه کند.

به موجب این گزارش اتخاذ چنین اقدامی از سوی ابومازن در راستای فراهم سازی شرایط برای تشکیل کشور مستقل فلسطین و همچنین توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که فلسطینیها پیشتر تاکید کرده اند که در صورت آنکه شورای امنیت از صدور قطعنامه ای در خصوص اراضی اشغالی خودداری کند، شکایت خود را علیه رژیم صهیونیستی به دیوان کیفری بین المللی(لاهه) ارائه خواهند کرد.۱۲:۴۸:تلاشها برای رسیدن به توافق آتش بس در غزه ادامه دارد

“سامی ابو زهری” سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک اعلام کرد که تاکنون توافقی در خصوص آتش بس در نوار غزه حاصل نشده است.

وی تأکید کرد که تلاشها برای برقراری آتش بس و رسیدن به توافق فراگیر در این زمینه ادامه دارد.

این در حالی است که منابع فلسطینی و مصری پیش بینی کرده بودند که طی ساعات جاری توافقاتی در خصوص آتش بس در نوار غزه به دست خواهد آمد.۹:۴۸:احتمال برقراری آتش بس در نوار غزه طی ساعات آینده

“خالد البطش” در گفتگو با رادیو “صوت القدس”، یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و از اعضای هیئت فلسطینی در مذاکرات قاهره اعلام کرد: پیش بینی می شود طی ساعات آتی توافقی درخصوص آتش بس میان گروههای مقاومت فسلطین و رژیم اشغالگر قدس برقرار شود.

وی افزود: آتش بس احتمالی در راستای توافقنامه ۲۰۱۲، طرح پیشنهادی مصر و در چارچوب بازسازی غزه و افزایش مساحت مناطق ماهیگیری در غزه خواهد بود.

۰۹:۱۸ادامه حملات زمینی، هوایی و دریایی به غزه/شلیک ۱۱۰ موشک مقاومت در روز یکشنبه

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات زمینی، هوایی و دریایی خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهد که این حملات با پاسخ موشکی گروههای مقاومت روبرو شده است.

جنگنده های اسرائیلی اطراف گذرگاه مرزی رفح را بمباران کردند، گذرگاه رفح میان مصر و نوار غزه قرار دارد.

منابع فلسطینی از زخمی شدن هفت نفر در بمباران منزل یک خانواده فلسطینی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.جنگنده های رژیم صهیونیستی در ادامه تخریب عمدی منازل، مساجد، بیمارستانها و مدارس غزه، مسجد عمر بن عبدالعزیز در شهر بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران و تخریب کردند.

گروههای مقاومت نیز به تلافی جنایات مستمر صهیونیستها، شهرک زیکیم و اشکول و یک پایگاه نظامی رژیم اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند.خبر دیگر اینکه در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان فلسطینی در شرق غزه، چندین نفر شهید و زخمی شدند.

این در حالی است که گردانهای قسام همچنین از شلیک چندین موشک به مناطق صهیونیست نشین قدس اشغالی و ناحل عوز خبر داد.قایق های توپدار ارتش رژیم صهیونیستی هم، به شکل گسترده سواحل السودانیه در شمال نوار غزه را گلوله باران کردند.

کانال دوم تلویزیون اسرائیل، تعداد موشکهای شلیک شده از سوی مقاومت در روز یکشنبه را بیش از ۱۱۰ موشک اعلام کرده است.خبر دیگر اینکه گردانهای الاقصی شهر اشکول و گردانهای القدسف شهر دیمونا را هدف موشکهای خود قرار دادند.

منابع فلسطینی تعداد شهدای حملات روز یکشنبه را ۱۶ نفر اعلام کرده اند.۰۹:۱۵ تهدیدهای اسرائیل درباره حمله زمینی به غزه صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

سامی ابوزهری” سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین(حماس) اعلام کرد که اظهارات سران رژیم اشغالگر قدس در خصوص حمله مجدد زمینی به نوار غزه صرفا یک اقدام تبلیغاتی است.

سخنگوی جنبش حماس افزود: ارتش رژیم اشغالگر قدس که پیشتر از غزه پا به فرار گذاشته، هرگز باز نخواهد گشت.تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر به نقل از یک مسئول اسرائیلی اعلام کرد که ارتش این رژیم قصد دارد عملیات زمینی جدیدی را علیه نوار غزه آغاز کند.
 

https://hoorkhabar.ir/233470کپی شد!
146
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.