درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره فرهنگی

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ششمین جشنواره فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خوش درخشیدند.

مریم کمایی مسئول دبیرخانه دانشگاهی جشنواره فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهارکرد: هریک از بخش‌های جشنواره در یک روز به داوری گذاشته شد؛ شنبه، یکم شهریور داوری بخش ادبی برگزار شد و زهرا محمودی در رشته خاطره‌نویسی به رتبه اول کشوری دست یافت. روز گذشته، دوم شهریور نیز بخش نشریات مورد داوری قرار گرفت و در این بخش نشریه سیاسی رضا آقابیگی رتبه سوم جشنواره فرهنگی کشوری را به دست آورد.

کمایی عنوان کرد: همچنین غرفه معرفی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این دانشگاه برپا شده‌است؛ در این غرفه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سال‌های ۹۲ و ۹۳ مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در معرض نمایش گذاشته شده است. همچنین دانشجویان برتر جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی در سال‌های مختلف، در قالب کتابچه معرفی شدند.

مسئول دبیرخانه دانشگاهی جشنواره فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به داوری بخش هنری در سوم شهریورماه، یادآور شد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز در تهران برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/231169کپی شد!
120
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • مریم کمایی با سلام و عرض ادب به سرکار خانم مریم کمایی. سمت شما را بهتان تبریک عرضا میکنم. نمیدانستم یکی از هم ایلی‌هایم در این دانشگاه مشغول به کار هستند. بنده اسم و فامیلم همنام شماست. میشه اطلاعاتی از ریشه ونسب شما بهم بدید با تشکر از اینکه این مبحث را می‌خوانید. شماره تماسم 09168924106
منتشر شده۱