بسته اخبار روز ورزش خوزستان – ۹۳/۶/۱

فردا سرآغاز شعله‌ور شدن نفت است8-23-2014 2-51-14 ب

عبدالمجید باقری‌نیا، ضمن انتقاد از قرعه‌ای که به نام این تیم افتاده و چهار بازی ابتدایی لیگ را بدون حمایت هواداران خود پشت سر گذاشته است اظهار کرد: بخت بد و اعمال فشار برخی دوستان، باعث شد تا این قرعه بد به نام نفت مسجدسلیمان افتاده و تا حدودی تیم ما را دچار مشکل کند.

وی در خصوص دیدار فردای این تیم در برابر تیم گسترش فولاد تبریز افزود: برای دیدار فردا شرایط بسیار مطلوبی را در اختیار داریم و آماده انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با وجود تازه وارد بودن تیم نفت مسجدسلیمان به هیچ عنوان چهره یک تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده را نداشتیم و در برابر تیم‌هایی چون پیکان و سایپا، کسب یک امتیاز کار ساده‌ای نبود.

باقری‌نیا ادامه داد: در هفته گذشته نیز در برابر صبای قم به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم و این دیدار سرشار بود از موقعیت‌هایی که بازیکنان در مقابل دروازه حریف ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: در هر صورت تیم نفت مسجدسلیمان از مجموعه سال گذشته خود تنها شش بازیکن را در اختیار دارد و برای جا افتادن این تیم در لیگ برتر نیاز به زمان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: ولی با بازی‌هایی که از بازیکنان خود شاهد بوده‌ام، امیدوارم فردا با حمایت هواداران خود به اولین پیروزی خود نیز دست یابیم.

باقری‌نیا عنوان کرد: پنج تیم دو امتیازی در لیگ برتر حضور دارند و رده‌های تیم‌های در جدول رده‌بندی مسابقات صرف نشان دهنده توانایی تیم‌ها نیست چرا که در اوایل هر لیگی این قبیل مشکلات برای تیم‌ها وجود دارد.

وی در سخنان خود نسبت به حمایت‌های مسئولان نفت از این تیم انتقاد کرد و یادآور شد: مدیران تیم نفت مسجدسلیمان تا امروز به دنبال تأمین منابع مالی این باشگاه هستند و تاکنون هیچ کمکی به این باشگاه نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: نه تنها بودجه‌ای برای این تیم مشخص نشده، بلکه امکاناتی هم برای این باشگاه در راستای برگزاری مسابقات در نظر گرفته نشده است.

باقری‌نیا در پایان تصریح کرد: با وجود این مشکلات، در آینده نزدیک به مشکل برخواهیم خورد.

تیم نفت مسجدسلیمان فردا یکشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

[divider]

ویسی: در شرایط روحی خوبی قرار نداریم/ با یک برد برمی‌گردیم8-23-2014 2-51-55 ب

عبدالله ویسی از شرایط نامناسب روانی حاکم بر تیم خود پرده برداشت و اظهار کرد: در طول هفته گذشته روی روحیه بازیکنان کار کرده و سعی کردیم آنان را به شرایط مساعد بازگردانیم.

وی، شرایط بد روحی تیم خود را ناشی از کسب نتایج ضعیف دانست و افزود: در هفته‌های گذشته با وجود انجام بازی‌های خوب و خلق موقعیت‌های بسیار روی دروازه حریفان موفق به باز کردن دروازه حریفان نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: از معضل گلزنی در تیم خود و نداشتن یک تمام کننده متضرر شده‌ و درصدد هستیم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

ویسی عنوان کرد: به هیچ عنوان مشکل مالی نداریم و مشکلات روحی بازیکنان ناشی از کسب نتایج ضعیف است که امیدواریم با کسب پیروزی در بازی فردا، روند صعودی خود را آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: کسب نخستین پیروزی تنها مشکل ماست که با کسب آن می‌توان به کوران مسابقات بازگشت.

تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، عصر یکشنبه دوم شهریور ماه و از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

تیم استقلال خوزستان در مجموع چهار مسابقه انجام شده خود، تنها با یک امتیاز، خود را در قعر جدول رده‌بندی مسابقات می‌بیند.

[divider]

مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور بر گردن نفتی‌هاdownload (10)

مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور با شناخت نفرات و تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

این مسابقات روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه با حضور شش تیم مرکز جراحی اندیمشک، صبای قم، نفت مسجدسلیمان، دانشگاه پیام نور، شورای اسلامی شهر کرج و شهدای هفتم تیر تهران به‌ صورت دوره‌ای در محل خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های مرکز جراحی اندیمشک، صبای قم و نفت مسجدسلیمان به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در این مسابقات که نخستین حضور رسمی و تیم‌داری نفت مسجدسلیمان در رشته کشتی فرنگی محسوب می‌شود، آقایان سامان عبدولی، فرشاد عیسوند، رامین طاهری، وحید بابایی جعفری، علی شریفی، محمد رسولی، مصطفی صالحی‌زاده، مسعود نعمت چگانی برای این تیم موفق به کسب امتیاز شدند.

تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک به عنوان نماینده استان خوزستان در این رقابت‌ها حضور داشت که با حمایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص توجه به این ورزش پهلوانی با تلاش هیئت کشتی خوزستان و کسب نظر موافق فدراسیون کشتی کشور، تیم نفت مسجدسلیمان به‌عنوان دومین تیم از استان خوزستان در این مسابقات حضور پیدا کرد. 

[divider]

احتمال برگزاری تمام مسابقات خانگی نیم‌فصل اول نمایندگان خوزستان در تختی8-23-2014 2-54-36 ب

عزیز صادقی اظهار کرد: دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

وی بیان کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد که بازی ها را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کنیم ولی ما به دلیل این که هنوز این ورزشگاه آماده نیست، موافقت نکردیم. این ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای آسیایی نیاز به استراحت بیشتری دارد.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان با بیان این که تیم های استقلال و فولادخوزستان نیز موافق برگزاری دیدارهای‌شان در ورزشگاه تختی اهواز هستند، گفت: به هر حال با توجه به این‌که نیاز است ورزشگاه غدیر را برای بازی‌های آسیایی فولادخوزستان آماده کنیم، پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا نیم‌فصل، بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: آماده‌سازی ورزشگاه غدیر اهواز دست خودمان است و زمانی که آماده شد، به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم. پیش بینی ما این است که بازی های حداقل تا نیم فصل اول در تختی برگزار شوند، مگر این که سازمان لیگ فشار مضاعف بیاورد و ما را مجبور به برگزاری مسابقات در ورزشگاه غدیر کند.

صادقی عنوان کرد: چند دیداری که تاکنون در ورزشگاه تختی برگزار شده است، نشان داده که شرایط این ورزشگاه خوب و چمن آن نیز مناسب است.

[divider]

مصدومیت آرش افشین جدی است؟download

اکبر مرادی درخصوص این‌که شنیده می شود رباط پای آرش افشین به دلیل مصدومیت های متوالی ضعیف شده است و نمی تواند تحت فشار بازی کند و احتمال مصدوم شدن مجدد او بالا است، اظهار کرد: چنین چیزی را تایید نمی کنم. افشین با توجه به این که چهار ماه از تمرینات بدنی دور بوده است، کمی از نظر مسایل هوازی و ظرفیت های فیزیکی عقب افتاده است.

وی بیان کرد: در حال کار کردن با او هستیم و به او برنامه های بدنسازی هم داده ایم. افشین روز به روز بهتر و آماده تر می شود و فقط نیاز به زمان دارد. بازیکنی که یک ماه تمرین نداشته است به دو ماه بدنسازی نیاز دارد، چه برسد به افشین که چهار ماه از تمرینات دور بوده است.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با جدیتی که افشین از خود نشان می‌دهد، فکر می کنم تا دو سه هفته آینده آماده بازی باشد و او مشکلی از لحاظ این که نمی تواند فشار مسابقات را تحمل کند، ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کارهای درمانی افشین تمام شده است و در حال انجام کارهای آماده‌سازی زیر نظر مربی بدنساز است. او تمریناتش را با تیم آغاز کرده است و به او برنامه داده ایم و طبق آن تمرین می‌کند. او برای بازی با سپاهان همراه تیم نیست.

مرادی در ادامه درباره وضعیت سایر مصدومان فولاد، گفت: امید خالدی و بختیار رحمانی نیز از مصدومان تیم هستند. خالدی همراه با تیم به اصفهان آمده است و ان‌شاالله از هفته آینده آماده بازی است. روز گذشته نیز رحمانی را ویزیت کردم و آن کارهایی که لازم بود برای وی انجام دادیم و ان‌شاالله از دوشنبه این هفته فیزیوتراپی خود را آغاز می‌کند.

[divider]

درخشش فوتسالیست‌های دانش‌آموز دختر خوزستانی در رقابت‌های کشوریdownload (1)

مربی تیم فوتسال دانش‌آموزی خوزستان اظهار کرد: مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر کشور امسال از ۲۵ تا ۳۱ مردادماه سال جاری به میزبانی مشهد برگزار شد.

نرگس علوانی افزود: در این مسابقات ۱۶ تیم از ۱۶ استان کشور با هم به رقابت پرداختند که در تیم فارس موفق به کسب مقام نخست شد و تیم‌های زنجان و خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی در خصوص سطح این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات به لحاظ اینکه تیم‌ها از بازیکنان ملی‌پوش استفاده کردند سطح رقابت بین تیم‌ها بالا بود.

مربی تیم فوتسال دانش آموزی خوزستان ادامه داد: در این مسابقات دلارام نظری، فائزه سبزعلی، نیلوفر کازرونی‌زاده، نگین کمایی، زهرا جلال‌نسب، سارا ظهرابی‌نیا، فاطمه شجاعی، فاطمه رایگان، سحر ملمولی، آمنه سعیدی و اکرم دیناشی تیم خوزستان را تشکیل دادند.

این مقام مسئول گفت: در این رقابت‌ها مینا پاپی‌زاده به‌عنوان سرپرست این تیم را هدایت کرد.

علوانی در خصوص بازی نیمه نهایی تیم‌های خوزستان و فارس تصریح کرد: تیم ما در این دیدار، نخستین گل را به ثمر رسانده بود اما موقعیت‌های خوب دیگر را یکی پشت سر دیگری از دست دادیم.

وی در پایان گفت: در دیدار مقابل تیم فارس، بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار و عنوان سوم این دوره از مسابقات را به دست آورده‌ایم.

[divider]

ماهشهر قهرمان مسابقات چاچوان ووشو خوزستان شدdownload (2)

حمید دلاوری، رییس سبک چاچوان هیات ووشو اظهار کرد: این مسابقات سی‌ام مردادماه با حضور ۱۶۹ ورزشکار از ۱۲ شهرستان برگزار شد که به ترتیب ماهشهر، امیدیه و بندرامام اول تا سوم شدند.

وی گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و به دلیل این‌که مکان محدود بود و می خواستیم مسابقات را به صورت یک روزه برگزار کنیم، مجبور شدیم به شهرستان‌های شرکت‌کننده اعلام کنیم نفرات برتر خود را انتخاب و به مسابقات اعزام کنند.

رییس سبک چاچوان هیات ووشو خوزستان افزود: همچنین مسابقات کشوری پنجم شهریورماه در خرم آباد برگزار می شود که استان خوزستان نیز در این مسابقات شرکت می‌کند.

[divider]

معرفی برترین‌های کیوکوشین یونیون کاراته خوزستان

رضا ریاحی، دبیر سبک کیوکوشین یونیون هیات کاراته استان اظهارکرد: این مسابقات ۳۱ مردادماه در شهرستان کارون برگزار شد.images

 

وی بیان‌کرد: بیش از ۱۷۵ کاراته‌کا از شهرهای اهواز، کارون، شادگان و اروندکنار در ۲۹ وزن و رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

مسوول سبک کیوکوشین یونیون هیات کاراته استان گفت: تیم شهرستان کارون با کسب ۲۰ نشان طلا، ۲۱ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز و در مجموع با ۱۷۹ امتیاز مقام اول را به دست آورد، تیم اهواز با هفت مدال طلا، شش مدال نقره و هفت نشان برنز و در مجموع  با ۶۰ امتیاز دوم شد و تیم شادگان با یک مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز و در مجموع با ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۱۴ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

[divider]

نشان برنز حسین وفایی در مسابقات آسیاییdownload (3)

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اظهار کرد: این مسابقات ۲۶ تا ۳۱ مردادماه در پاکستان برگزار شد و حسین وفایی ملی پوش خوزستانی در آن حضور شرکت کرد.

وی بیان کرد: وفایی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماینده تایلند شکست خورد و نتوانست به فینال راه پیدا کند، در حالی که حق او قهرمانی بود. امیر سرخوش دیگر نماینده ایران توانست به قهرمانی برسد.

https://hoorkhabar.ir/226719کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.