رتبه پایین خوزستان در آموزش و پرورش ناشی از ضعف زیرساخت‌ها است

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: رتبه پایین استان در آموزش و پرورش در اثر ضعف آموزشی است که شرایط منطقه، زیرساخت‌های استان و هجوم فرهنگ بیگانه در قالب سایت‌ها و ماهواره‌ها در آن مؤثر است.

احمد سیاحی ظهر امروز در نشست مشترک حامیان آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و انبیاء نخستین معلمان بشریت هستند.

وی افزود: نسل آینده و جامعه در آینده به دست همین دانش‌آموزان است که مملکت را خواهند ساخت.

سیاحی گفت: حل مشکلات آموزش و پرورش از عهده یک سازمان خارج است و تعداد ارگان‌هایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آموزش و پرورش مرتبط هستند بسیار است که هر کدام باید به نحوی مسئولیت خود را انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: مسئولان باید به آموزش و پرورش اعتقاد قلبی داشته باشند و به این مقوله بیشتر بپردازند.

وی ادامه داد: رتبه پایین استان در آموزش و پرورش در اثر ضعف آموزشی است که شرایط منطقه، زیرساخت‌های استان و هجوم فرهنگ بیگانه و سایت‌ها و ماهواره‌ها در آن مؤثر است.

سیاحی گفت: اگر مشکلات آموزش و پرورش را در استان احصا کرد می‌توان به دنبال حل این مشکلات باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: حل این مشکلات بر شکل‌دهی آینده فرزندان و نوع حضور آنها در جامعه تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: بحث آموزش و پرورش از مسائل جدی و دارای حساسیت در استان است که باید به صورت جدی به آن پرداخت.

سیاحی تصریح کرد: این همایش خوش‌یمن است اما باید کارگروهی تشکیل شود که احصا کرد که هر دستگاه اجرایی باید چه کاری انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت در اطراف مدارس اقدامات خوبی داشته است که امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد و به صورت جدی‌تر دنبال شود.

وی بیان کرد: باید به وضعیت آموزشی دانش‌آموزان بیشتر رسیدگی کرد؛ صلاح نیست دانش‌آموز ما در کانکس تحصیل کند و تابستان و زمستان را به سختی بگذراند.

https://hoorkhabar.ir/220824کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.