محمدرضا مهدوی: با پیروزی در داربی از فشار خارج می‌شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید امیدوارم که تیم مان حداقل یک پیروزی به دست آورد تا از این فشار خارج شود.

محمدرضا مهدوی اظهار کرد: تیم ما جوان و با انگیزه است ولی تمام تیم مان مقابل نفت تهران خوب بازی نکرد و نتیجه را واگذار کردیم در حالی که فکر می کنم می توانستیم بهتر از این هم کار کنیم.

وی بیان کرد: احساس می کنم تماشاگران استقلال خوزستان کمی انتظارشان بیش از حد است. البته شاید با توجه به این‌که آقای ویسی خیلی از بازیکنان سال گذشته را کنار گذاشته و بازیکنان جدید جذب کرده است، هواداران انتظار دارند که تیم شان نتیجه بگیرد.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همانطور که دیدید مقابل استقلال تهران در آزادی خیلی خوب بازی کردیم و البته موقعیت هایی را هم از دست دادیم و عملکردمان در این دیدار باعث شد که هواداران انتظار برد را در دیدار برابر نفت تهران داشته باشند ولی تیم ما همین است و جوان می باشد و البته رفته رفته بهتر می شویم.

وی با بیان این‌که یک بازی حساس در داربی اهواز با تیم فولاد خوزستان داریم، گفت: برای طرفداران و تیم مان خیلی مهم است که بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم. فولاد هم تیم خوب و با برنامه ای است و سال گذشته قهرمان شده است.

مهدوی ادامه داد: فولاد روی جوانان خود سرمایه گذاری می کند و با وجود اینکه چند بازیکن اصلی آن از این تیم جدا شده اند ولی می بینید که این تیم بسیار خوب فوتبال بازی می کند. به هر حال امیدوارم مقابل فولاد مانند دیدار با نفت تهران نباشیم.

وی بیان کرد: داربی حساسیت خاصی دارد و تمام بازیکنان هم متوجه این موضوع هستند. بازیکنان در هر دو تیم تلاش می کنند خودشان را نشان دهند و نتیجه بگیرند. در کل امیدوارم در این بازی از موقعیت هایی که به دست می آوریم، به نحو احسن استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد تیمش در بخش هجومی گفت: ما خوب موقعیت ایجاد می کنیم ولی فکر می کنم در زدن ضربات پایانی به خوبی تصمیم نمی گیریم و اگر دقت داشته باشیم می توانیم برنده بازی ها نیز باشیم.

وی عنوان کرد: به هر حال خیلی از بازیکنان ما تجربه حتی یک سال بازی کردن در لیگ برتر را هم ندارند و جوان بودن تیم و این که هنوز به هماهنگی نرسیده ایم باعث شده که تاکنون نتایج مورد نظر حاصل نشود.

مهدوی گفت: من فکر می کنم جوانان تیم باید با انگیزه بیشتری کار کنند و به قدیمی های تیم نیز بیشتر کمک کنند. امیدوارم از این به بعد وضعیت مان بهتر شود و بتوانیم بهتر نیز نتیجه بگیریم. دوست دارم این بازی را ببریم و حداقل یک برد بیاوریم تا تیم مان از این فشار خارج شود.

https://hoorkhabar.ir/217267کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.