ارسال ۳۳۶۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ارسال سه هزار و ۳۶۰ اثر با موضوع‌های هشتگانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی به دبیرخانه استانی خبر داد.

عبدالنبی شاکریان اظهار داشت: پس از تغییرات صورت گرفته در برگزاری این دوره از جشنواره رضوی، مراکز کانون پرورش فکری استان خوزستان در این دوره با ۳۷۲ اثر با موضوع «عکاسی رضوی»، یکهزار و ۱۸۴ اثر با موضوع «نقاشی رضوی»، ۳۱۵ اثر با موضوع «شعر رضوی»، ۴۶۶ اثر با موضوع «داستان کوتاه» و ۸۵۶ اثر با موضوع «خاطرات زیارت رضوی» تولید کردند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان خوزستانی همچنین ۳۱ اثر با موضوع «تحقیق و پژوهش رضوی» انجام دادند افزود: در این دوره از جشنواره رضوی، با موضوع «نمایش عروسکی رضوی» نیز، ۹ نمایش عروسکی، ۱۶ گروه نمایش‌نامه خوانی و ۱۴ نمایش‌نامه در بخش استانی با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه اعضای مراکز کانون خوزستان با موضوع «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی» مجموعاً ۷۷ اثر و «قصه‌گویی رضوی» نیز ۲۰ اثر در جشنواره رضوی شرکت کردند تصریح کرد: داوری مرحله استانی این جشنواره برگزار شده است.

شاکریان ادامه داد: بر اساس شیوه‌نامه در هر موضوع هشت درصد آثار که مجموعاً ۸۰ اثر برتر می‌شوند به دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در معاونت فرهنگی کانون کشور ارسال شده است.

وی، یکم تا چهارم شهریور سال جاری را زمان اعلام اسامی برگزیدگان کشوری اعلام کرد و یادآور شد: هم‌زمان با دهه کرامت در مراکز کانون استان خوزستان نمایشگاهی از آثار اعضا برپا خواهد شد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از برگزیدگان استانی این جشنواره در دهه کرامت نیز تقدیر می‌شود.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مراکز در جشنواره رضوی کانون و پیگیری‌های تمام کارشناسان و رابط رضوی استان اظهار امیدواری کرد با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، فرهنگ رضوی هر چه بیشتر در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان گسترش یابد.

 کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا(ع) در این دوره با هشت موضوع «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» فراخوان خود را منتشر کرد.

https://hoorkhabar.ir/211565کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.