امام جمعه اهواز : تعامل با دولت آمریکا بی‌معناست

امام جمعه موقت اهواز گفت: تعامل با دولت آمریکا بی‌معناست.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به نقش آمریکایی‌ها در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: دشمنی دولت آمریکا با ملت و نظام اسلامی با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنان پابرجاست.

وی اظهار کرد: امریکا در تمام این سال‌ها حتی لحظه‌ای از توطئه‌های خود بر ضد ملت ایران دست نکشیده است.

امام جمعه اهواز به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: تعامل با دولت آمریکا معنی ندارد چون خوی درندگی و وحشیگری دارد.

وی با تاکید بر اینکه شعار اصلی ما همچنان مرگ بر آمریکا خواهد بود، ادامه داد: زیاده خواهی آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای کاملا مشهود است اما تیم مذاکره کننده کشورمان هیچگاه زیر بار فشارها نرفته و از خطوط قرمز عبور نمی‌کند.

حسن‌زاده همچنین به تحولات سیاسی عراق پرداخت و گفت: اقدام نوری المالکی به دلیل استعفا و هموار کردن کار نخست وزیر جدید جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: مسئولان عراقی با هوشمندی جلوی یک بحران سیاسی را گرفتند و متحد در برابر تروریست‌های تکفیری داعش ایستادند اما آمریکایی‌ها در برخورد با گروه تروریستی داعش در عراق منافقانه و مزدورانه عمل کردند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان از طرح جداسازی و تفکیک کارکنان زن و مرد در شهرداری تهران حمایت کرد و از سایر دستگاه‌های دولتی و عمومی خواست از شهرداری تهران الگو بگیرند.

https://hoorkhabar.ir/210067کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.