مصاف وزنه‌برداران جوان خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در شوشتر

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان از مصاف وزنه‌برداران استان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار می‌شود خبر داد.

سید علیرضا قریشی اظهار کرد: دانشگاه آزاد واحد شوشتر به دلیل داشتن امکانات مناسب و مطلوب میزبانی این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور را پذیرفت.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۲۴۰ وزنه‌بردار از ۳۰ استان کشور به مصاف هم می‌روند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان گفت: تیم وزنه‌برداری استان خوزستان هفته آینده در جلسه‌ای زمان برگزاری و انتخاب وزنه‌برداران برای اردوی نهایی شرکت در این مسابقات مشخص می‌شوند.

قریشی بیان کرد: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور از ۱۷ تا ۲۲ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی حریفان سر‌سخت تیم وزنه‌برداری استان خوزستان را تیم‌های اردبیل، تهران، فارس، اصفهان، مازنداران، آذربایجان و گیلان برشمرد و افزود: تیم ما در آمادگی کامل به سر می‌برد و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات مقام شایسته‌ای کسب کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در پایان این مسابقات به تیم‌های نخست تا سوم مدال و کاپ از سوی فدراسیون وزنه‌برداری اهدا می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان همچنین به مدال‌آوری تیم نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: تیم نوجوانان وزنه‌برداری خوزستان توانست در مسابقات قهرمانی کشور در خرمشهر با ۵۳۵ امتیاز و کسب ۶ مدال طلا، ۳ نشان نقره و ۲ گردن‌آویز برنز بر سکوی نخست قرار بگیرد و تیم‌های اردبیل و مازندران نیز به ترتیب با کسب ۴۷۲ و ۴۵۲ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

https://hoorkhabar.ir/210055کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.