برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شادگان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در کارگاه‌های بسته‌بندی خرمای این شهرستان خبر داد.

امید جلیل‌زاده از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در کارگاه‌های بسته‌بندی خرما در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با همکاری شبکه بهداشت و درمان در محل کارگاه‌های بسته‌بندی خرما با حضور کارگران آن کارگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی تصریح کرد: اهداف آموزشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر، آشنایی کارگران با آثار و عوارض کوتاه مدت و بلندمدت مواد اعتیادآور، افزایش مهارت‌های فردی و اعتماد به نفس و عزت نفس برگزار می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان با توجه به اینکه در هر کارگاه بسته‌بندی خرما تعداد ۱۲۰ نفر به‌کار اشتغال دارند اضافه کرد: اینگونه آموزش‌ها باعث ارتقای سطح خودباوری و انتقال این آموزش‌ها به درون خانواده و ایجاد توانایی تبدیل دانش و نگرش‌ها به توانایی‌های ذاتی و عینی در راستای ایجاد شادابی در افراد خانواده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این آموزش، تابلوهایی در خصوص آشنایی بیشتر کارکنان با انواع مواد مخدر، آسیب‌های مواد مخدر، ایجاد شادی و نشاط در اعضای خانواده کارگران ارائه می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به استقبال کارگران از آموزش‌های ارائه شده، مقرر گردید اینگونه دوره‌ها به‌صورت مستقیم به‌منظور ارتقای سطح معلومات آنان برگزار شود.


https://hoorkhabar.ir/204510کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.