اجرای طرح کتاب‌خوانی «چرتکه کتاب» در دزفول

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول گفت: طرح کتاب‌خوانی «چرتکه کتاب» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه بدون هزینه، در شهر دزفول از ابتدای خردادماه سال جاری اجرا می‌شود.

سعید گل گل اظهار کرد: مربیان پرتلاش کانون شماره یک دزفول امسال نیز همچون سال‌های گذشته به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه طرح‌های متنوعی را در این مرکز اجرا خواهند کرد که یکی از این برنامه‌ها طرح «چرتکه کتاب» است.

وی افزود: در این طرح با انتشار فراخوان از اعضا دعوت می‌شود در این برنامه ثبت‌نام کنند و پس از این مرحله دفترچه ثبت مطالعات روزانه به بچه‌ها اختصاص داده خواهد شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ادامه داد: کودکان و نوجوانان به ازای خواندن هر کتاب یک مهره از چرتکه آماده شده به همین منظور را برای خود به حرکت در می‌آورند و در ازای هر پنج مهره چرتکه یک مهره رنگی دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: در پایان تابستان ضمن بررسی روند مطالعه عضو، بررسی دفتر ثبت مطالعات و نرم افزار کتابداری کانون به کتابخوان‌ترین کودک و نوجوان جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری خوزستان در ۲۷ شهر استان ۵۲ مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را توسط مربیان کارآزموده خود برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال اجرا می‌کند.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930216000541#sthash.wedFv3Do.dpuf

https://hoorkhabar.ir/20222کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.