کیانی‌زاده: بسیج ورزشکاران از اصلی‌ترین نهادها در حوزه فرهنگی ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، بسیج ورزشکاران را یکی از اصلی‌ترین نهادها در حوزه فرهنگی ورزش با اثرگذاری بالا دانست.

 

 فرامرز کیانی‌زاده در همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش که امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج ورزشکاران یکی از اصلی ترین نهادهایی است که در حوزه فرهنگی ورزش کار و فعالیت می کند. اثرگذاری این حوزه بسیار بالا است.

وی ادامه داد: حوزه بسیج ورزشکارانی موفق خواهد بود که جامعه ورزشی بسیاری را جذب خود کند، چرا که با این جذب ها است که می توان کارهای فرهنگی انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که بسیج استان ۲۶ کانون دارد، افزود: ۱۷ هزار بسیجی ورزشکار، در این حوزه ثبت و ساماندهی شده اند.

وی با بیان این‌که این تعداد بسیجی ورزشکار خوب است، خاطر نشان کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد داشته است ولی از طرفی هم رضایت‌بخش نیست، چرا که باتوجه به ظرفیت و پتانسیل استان می تواند بیشتر از این باشد.

کیانی‌زاده افزود: با توجه به این‌که جلسات شورای بسیج ورزشکاران نیز تشکیل خواهند شد، انتظار می‌رود این حوزه برنامه های بیشتری داشته باشد. برای سال ۹۳ برنامه های خوبی داریم و قطعا می طلبد همه هیات ها، شهرستان‌ها و ادارات، دست به دست هم دهند تا برنامه ها اجرایی و عملیاتی شوند.

https://hoorkhabar.ir/20060کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.