غربی‌ها بی‌چادری و بی‌حجابی را تمدن می‌خوانند

امام جمعه موقت اهواز گفت: غربی‌ها بی‌چادری و بی‌حجابی را تمدن می‌خوانند در صورتی که قرآن و اسلام، حجاب و عفاف را افتخار می‌داند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از یکصد عکس رنگی با مضمون حجاب و عفاف و یکصد پوستر رنگی با مضمون مضرات اعتیاد به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران اسلامی تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا جوانان برومند این مرز و بوم را منحرف سازند.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: غربی‌ها بی‌چادری و بی‌حجابی را متمدن می‌خوانند در صورتی که قرآن و اسلام، حجاب و عفاف را افتخار می‌داند.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان بیان داشت: این چیزی نیست که دشمنان می‌خواهند چون می‌دانند تا زمانی که این مقوله در بین جوانان ایرانی یک ارزش است نمی‌توانند به مقاصد پلید خود دست یابند.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اعتیاد و مضرات آن چنین گفت: جوانان ما باید از عواقب این مواد خانمان‌سوز آگاهی داشته باشند و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده‌اند باید تلاش‌های بیشتری نسبت به بصیرت جوانان در مورد دو مقوله بالا انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در رابطه با این موضوعات انجام شد که برپایی چنین نمایشگاهی یکی از فعالیت‌های بسیار خوب بوده و در اینجا لازم می‌دانم از کسانی که در برپایی این نمایشگاه تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد بهبهان با حضور حجت‌الاسلام ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور، ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور و همچنین جمعی از مسئولان لشکری و کشور استان خوزستان و شهرستان بهبهان در محل سالن باشگاه افتتاح گردید.

این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت استفاده و بازدید خانواده‌ها برپا است.

https://hoorkhabar.ir/198111کپی شد!
160
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.