میزبانی خوزستان از مسابقه کبدی کشور در شهریور

قائم مقام هیئت کبدی خوزستان از میزبانی این استان از مسابقه کبدی کشور در شهریور ماه خبر داد.

عباس هزاریان در حاشیه برگزاری مسابقات کبدی خوزستان  اظهار داشت: سال گذشته تیم کبدی استان خوزستان توانست در رده آقایان مقام قهرمانی و در بخش بانوان نایب قهرمانی کشور را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر در تیم‌های ملی در بخش بانوان دو بازیکن و در بخش آقایان یک بازیکن از استان خوزستان حضور دارند.

قائم مقام هیئت کبدی خوزستان با اشاره به فعالیت ۱۱ تیم کبدی در بخش بانوان و ۱۶ تیم در بخش آقایان استان یادآور شد: رشته کبدی از جمله ورزش‌های بومی خوزستان است که طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل قبولی را در پی داشته است.

این مسئول گفت: برنامه‌ریزی ما برای حضور در مسابقات کشوری کبدی بانوان کسب قهرمانی و یا نایب قهرمانی است.

هزاریان در خصوص آماده سازی تیم بانوان برای شرکت در مسابقات کشوری افزود: پیش از اعزام تیم به مسابقات یک اردوی یک هفته‌ای در اهواز برای آنان برگزار می‌کنیم سپس سه روز استراحت و مجددا چهار روز دیگر اردو را ادامه می‌دهیم تا تیم با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شود.

وی در خصوص برگزاری مسابقات استانی کبدی بانوان به میزبانی آبادان اضافه کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار و تمام استانداردها در این مسابقه رعایت شد.

قائم مقام هیئت کبدی خوزستان گفت: از آنجایی ‌که هیئت‌های کبدی در سطح استان خوزستان به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند و بودجه‌ای نیز در اختیار آنها قرار ندارد لذا هیئت کبدی استان این تیم‌ها را در زمینه اعزام جهت حضور در مسابقات کشوری و فراهم کردن البسه کمک می‌کند.

این مسئول از روسای اداره ورزش و جوانان آبادان و هیئت کبدی آبادان به جهت فراهم کردن شرایط برگزاری این مسابقات در سطح بسیار خوب قدردانی کرد.

به گفته هزاریان، خوزستان شهریورماه امسال میزبان مسابقات کبدی قهرمانی کشور است.

رقابت‌ها کبدی استان خوزستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بانوان در سالن ورزشی ولیعصر (عج) مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/185594کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.