امسال پروژه جدیدی در خوزستان اجرا نمی‌شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: امسال پروژه جدیدی در استان اجرا نمی‌شود و اولویت ما پروژه‌های جدید نیست مگر اینکه ضرورت یک شهرستان باشد.

امید حاجتی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری حدود ۲۵۵ میلیارد تومان بوده؛ همچنین میزان اعتبارات تملک و دارایی امسال خوزستان حدود ۶۳۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در بخش اعتبارات هزینه‌ای نسبت به اعتبارات سال‌ گذشته رشد داشته‌ایم، ادامه داد: اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای مانند سایر استان‌های دیگر نسبت به سال قبل با کاهش اعتبار رو‌به‌رو بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان افزود: اعتبارات هزینه‌ای در خوزستان افزایش یافته؛ این در حالی است که اعتبارات کشور در این بخش با کاهش روبه‌رو شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای، هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر پیش‌بینی شده است و برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حاجتی با بیان اینکه در بخش اعتبارات تملک، اعتباراتی که داده شده باشد صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود، گفت: البته پروژه‌هایی که پیشرفت بالاتری دارند در اولویت هستند و تا پایان سال پروژه جدیدی در استان اجرا نمی‌شود؛ امسال اولویت ما پروژه‌های جدید نیست مگر اینکه ضرورت یک شهرستان باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/18489کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.