مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان خبر داد: برگزاری دوره‌های مدیریت عملکرد شریان‌های حیاتی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت تخصصی مدیریت عملکرد شریان‌های حیاتی مرتبط با کارگروه دوازده گانه پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

محمد حری  اظهار کرد: متناسب با کارگروه دوازده گانه پدافند غیرعامل در استان ۴ دوره کوتاه مدت آموزشی، هر دوره به مدت ۱۶ ساعت از امروز(یکشنبه) در اهواز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دوره نخست این آموزش‌ها مرتبط با کارگروه بهداشت و سلامت، امداد و نجات و کارگروه مباحث زیستی، در ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه، دوره دوم ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه، دوره سوم ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه و دوره چهارم ۴ و ۵ خردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان افزود: این دوره‌ها با همکاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار و به شرکت‌کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه اعطا می‌شود.

حری هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقا سطح دانش متخصصان و کارشناسان حوزه پدافند، ترویج فرهنگ و فرهنگ‌سازی پدافند و آشنایی مدیران با اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در سازمان خود عنوان کرد.

وی گفت: با این که سقف هر دوره ۲۵ نفر اعلام شده بود ولی به دلیل استقبال مدیران و کارشناسان این حوزه، ۳۰ نفر ثبت نام کردند که در مجموع ۴ دوره ۱۲۰ نفر آموزش‌های لازم را در حوزه پدافند غیرعامل مرتبط با کارگروه‌های بهداشت و سلامت، امداد و نجات و کارگروه مباحث زیستی را فرا می‌گیرند.

https://hoorkhabar.ir/18257کپی شد!
147
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.