استقلال قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی قابل تقدیر است/مجلس در مقابل افزایش قیمت خودرو محکم ایستاده است

سید شریف حسینی اظهار داشت:قوه قضائیه دادگاه مهدی هاشمی را بدون در نظر گرفتن جایگاه خانواده و پدر این شخص برگزار کرد و وی را به عنوان متهم فرا خواند و در صورتی که جرمش ثابت شود با او برخورد لازم را خواهد کرد.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب در خصوص محاکمه مهدی هاشمی اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که فرقی بین افراد قائل نیست و هرکس در هر جایگاهی هم باشد چنانچه جرمی مرتکب شده باشد برای رسیدگی به دادگاه احضار می شود.

وی افزود:قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی نشان داد که با هیچ کس شوخی ندارد و مسیر قانونی خود را طی می کند و تحت هیچ فشاری قرار نمی گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد:قوه قضائیه دادگاه مهدی هاشمی را بدون در نظر گرفتن جایگاه خانواده و پدر این شخص برگزار کرد  و وی را به عنوان متهم فرا خواند و در صورتی که جرمش ثابت شود با او برخورد لازم را خواهد کرد.

وی افزود:این کار قوه قضائیه قابل تقدیر است و باید به خاطر این استقلالی که در رسیدگی به چنین پرونده ای دارد از آن تشکر کرد.

سید شریف حسینی در خصوص قیمت خودرو گفت:نمایندگان مجلس محکم در برابر بحث افزایش قیمت خودرو ایستاده اند و معتقدیم این افزایش قیمت کارشناسی شده نبوده است.

وی ادامه داد:باتوجه به حمایتی که مجلس و دولت از خودروسازها انجام داده اند و عوارض بالایی که برای جلوگیری از ماشین های خارجی در جهت حمایت از تولید ملی وضع شده است خودروسازها باید در بحث افزایش کیفیت برنامه ریزی کنند نه این دنبال افزایش قیمت باشند.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد:بعد از افزایش بنزین ، افزایش قیمت خودرو دومین شوک به بازار بود که نباید اتفاق می افتاد با اینکه دولت مخالف افزایش قیمت است اما اختلاف با شورای رقابت در این زمینه دارد.

سید شریف حسینی با تبریک روز خبرنگار به اظهار داشت:خبرنگاران استان خوزستان با کمترین امکانات تلاش می کنند تا اخبار به روز را مخابره کنند و واقعیت ها را به خوانندگان خود برسانند.

منبع : رهیاب نیوز

https://hoorkhabar.ir/179804کپی شد!
206
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.