وحدت ملی توسط برخی جناح‌های سیاسی مورد هدف قرار گرفته است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدتی که امروزه از مهمترین عوامل ثبات است، توسط برخی جناح‌های سیاسی مورد هدف قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی عصر امروز در ششمین جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: خاورمیانه امروز کانونی از آتش شده و دورتادور کشور ما جنگ، درگیری و نزاع است.

وی با بیان اینکه مهم درک شرایط امروز است، گفت: چشم امید تمام ملل مستضعف جهان به ایران اسلامی است و می‌طلبد که به وحدت و انسجام ملی توجه شود.

سادات‌ابراهیمی گفت: گاهی اوقات به دلیل منافع جناحی و سیاسی برخی دوست ندارند که کشور در آرامش باشد و شخصیت‌های نظام را به چالش می‌کشانند و وحدتی که امروزه از مهمترین عوامل ثبات است، توسط برخی جناح‌های سیاسی مورد هدف قرار گرفته است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث دیگر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که امروزه در بسیاری از جهات از آن فاصله گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان با تمام قوا از اهداف استاندار خوزستان حمایت می‌کند، گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در استان انجام شده و قرار است انجام شود که با حضور رئیس جمهور در این استان قرار شد در مسائل آبیاری و زهکشی استان اقدامات مناسبی صورت گیرد.

https://hoorkhabar.ir/177950کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.