اسکوچیچ: بختیار رحمانی یکی از دلایل اصلی‌ام برای انتخاب فولاد بود

دراگان اسکوچیچ می گوید یکی از دلایل اصلی انتخابش برای هدایت تیم فولاد، بختیار رحمانی بوده است.

 سرمربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص جوانگرایی تیمش اظهار کرد: ‌من خودم فردی هستم که به جوانگرایی اعتقاد دارم و اکنون با توجه به وضعیتی که در آن قرار گرفته ایم، آن را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین درباره شرایط تیمش عنوان کرد: به هر حال با توجه به جوان بودن تیم، من از این وضعیت راضی هستم و هر مربی که وارد یک تیم می شود می خواهد ایده خاص خود را تزریق کند. بازیکنان ما روز به روز ایده ها را می گیرند و روز به روز بهتر می شوند.

سرمربی تیم فولادخوزستان بیان کرد: جا دارد از هواداران تیم فولاد و مردم خوزستان بخواهم صبوری و شکیبایی خودشان را حفظ کنند. ما در ابتدای لیگ در یک موقعیت غافلگیرکننده قرار گرفتیم و و اعلام کردن نام یک عده از بازیکنانمان که حق بازی ندارند ما را غافلگیر کرد و انطباق دادن خودمان با این شرایط نیاز به زمان دارد. البته این بهانه نیست و دلیل نمی شود در هر بازی برای پیروزی وارد زمین نشویم.

وی افزود: ‌همانطور که می دانید ۱۰- ۱۵ ساعت قبل از بازی با تراکتور به ما اعلام کردند که یک عده از بازیکنان از جمله ساسان انصاری حق بازی ندارند که بعد هم گفتند که ساسان می تواند بازی کند، این بازیکن در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نیز می تواند برای ما بازی کند. به هر حال در دیدار نخست این شرایط روی تیم تاثیر منفی گذاشت ولی توانستیم شرایط را جمع کنیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که در آن شرایط آن بازی را ارائه دادند.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد: ما قبل از این که موضوع ممنوعیت بازیکنانمان مطرح شود تیم را به صورتی بسته بودیم که در این لیگ کارمان را با آن بازیکنان ادامه دهیم ولی با توجه به این که اکنون در بازار نقل و انتقالات نمی توانیم بازیکنی به آن صورت جذب کنیم و خیلی سخت است که بازیکنی پیدا کنیم، خودمان را با این شرایط تطبیق می دهیم. البته در آینده یکی دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: کادر فنی تیم شرایط موجود را درک می کند و دلیل نمی شود که تسلیم شویم، بلکه عزم مان را بیشتر جزم می کنیم تا در ادامه با این جوانان حرف های خوبی بزنیم. به هر حال ما روی جذب بازیکن کار می کنیم تا در پست های مورد نظر در آینده‌ی نزدیک بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: ‌آرش افشین و امید خالدی مصدومان تیم مان هستند که البته این دو بازیکن کارهای میدانی خود را با ما آغاز کردند. ایمان موسوی نیز محروم است که از سال گذشته این محرومیت را داشته و در بازی فردا حضور ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که پرسپولیس سیستم هجومی دارد شما برای این بازی چه تدابیری اتخاذ خواهید کرد؟ گفت: با توجه به این موضوع ما هم تاکتیک های خودمان را داریم و سعی می کنیم براساس داشته هایمان ظاهر شویم و عجولانه است که اکنون درباره سیستم بازی فردای مان صحبت کنیم. البته من از این بابت عذرخواهی می کنم ولی به من حق بدهد.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره شرایط زمین غدیر اهواز چیست؟ خاطر نشان کرد: اجازه بدهید من درباره کیفیت زمین صحبت نکنم. همان طور که این شرایط برای ما است برای پرسپولیس نیز می باشد. ما بازیکنانی داریم که در هر زمینی می توانند بازی کنند. ما روی حرکات سروش رفیعی، ساسان انصاری و شریفات حساب ویژه ای باز کرده ایم و فکر می کنم این بازیکنان دردسرهای زیادی برای پرسپولیس به وجود بیاورند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا فولاد بازیکنان ستاره اش را حفظ نکرد؟ گفت: ‌به هر حال ستاره های ما رضایی، پریرا و کرمی بازیکنان آزاد بودند و این حق انتخاب را به خودشان دادند که به جایی بروند که برای شان به صرفه تر باشد. برخی از بازیکنان در ایران حقوق های بیشتری نسبت به بازیکنان خارجی طلب می کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین در پاسخ به پرسش دیگری که آیا فولاد می تواند قهرمانی سال گذشته خود را حفظ کند؟ عنوان کرد: من و تیمم جاه‌طلب و امیدوار هستیم. البته با وضعیتی که در حال حاضر داریم و همچنین نبود بختیار رحمانی که عنصر سازنده برای تیم بود، همه مردم و هواداران باید واقع بینانه به حفظ قهرمانی فکر کنند. البته دلیل نمی شود ما در ادامه راه از اهداف اصلی مان دور بمانیم. بختیار یکی از دلایل اصلی بود که تیم فولاد را انتخاب کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت هواداران و علی رغم شرایط تیم، همیشه برای پیروزی به زمین می رویم و شخصیت من به این صورت است.

https://hoorkhabar.ir/177083کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.