سعداوی: شناخت خوبی از الفتح داریم/دغدغه ما وضعیت مصدومان‌ تیم است

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید تمام تلاش‌مان این است که در دیدار با الفتح عربستان از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و با حمایت هواداران‌مان یک بازی خوب و جذاب را به نمایش بگذاریم.

نعیم سعداوی اظهارکرد: بازی مقابل الفتح گام دومی است که باید در لیگ قهرمانان آسیا برداریم و تمام تلاش‌مان این است که از شرایط میزبانی، حداکثر استفاده را ببریم.

 

وی بیان کرد: تمرینات خوبی داشته‌ایم و شناخت خوبی هم از الفتح داریم، امیدواریم با حمایتی که هواداران می‌کنند بتوانیم ضمن ارایه یک بازی بسیار خوب و جذاب، نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم، گفت: این سه امتیاز بسیار حساس است، چرا که معمولا استراتژی تیم‌ها این است که در بازی خارج از خانه حداقل امتیاز و در داخل خانه حداکثر امتیاز را بگیرند تا بتوانند در ادامه کار شرایط مناسبی را برای صعود داشته باشند.

 

وی در ارزیابی‌اش از تیم الفتح گفت: چند بازی پایانی این تیم را کاملا بررسی کرده‌ایم و نشان می‌هد این تیم حرفه‌ای است. بازیکنان خارجی بسیار خوبی را جذب کرده و بازیکنان‌شان هم از تجربه خوبی برخوردار هستند ولی با این وجود ما هم شرایط بسیار خوبی داریم و به هماهنگی تیمی خوبی رسیده‌ایم.

 

سعداوی خاطرنشان‌کرد: تنها نگرانی و دغدغه ما آسیب‌دیدگی چهار، پنج بازیکنان‌مان است که امیدواریم تا روزهای آینده تا اندازه‌ای مصدومیت آن‌ها مرتفع شود و بتوانیم به آن صورت که دل‌مان می‌خواهد از تمام نیروی تیم بهره ببریم.

 

وی درخصوص آسیب‌دیدگی آرش افشین عنوان کرد: افشین از ناحیه استخوان نازک نی پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است و برای بازی با الفتح او را در اختیار نداریم. امیدواریم با تلاش خود آرش و کادر پزشکی تیم، او را تا دو هفته آینده در اختیار داشته باشیم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: متاسفانه پریرا هم هنوز مصدومیتش کاملا مرتفع نشده و تمریناتش را هم با تیم شروع نکرده است. حسن جعفری و مهدی بدرلو نیز از دیگر مصدومان تیم هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که طبق آنالیزی که از تیم الفتح داشته‌اید، نقاط ضعف و قوت این تیم را در چه دیده‌اید؟ گفت: الفتح در فاز جلو، بازیکنان خوبی دارد ولی عمق دفاع و ساختار دفاعی آن‌ها کمی در کارهای سرعتی متزلزل است. ما تمرینات‌مان را به صورتی طراحی کرده‌ایم تا بتوانیم نقاط قوت آن‌ها را کنترل و از نقاط ضعف‌شان هم استفاده کنیم.

 

سعداوی همچنین درباره دیدار اول فولاد برابر الجیش قطر عنوان کرد: در نیمه اول این بازی شرایط خوبی نداشتیم، چرا که تجربه تیم‌مان در بازی‌های بین‌المللی کم بود اما به نظرم در نیمه دوم این دیدار، بازی خوب و با برنامه‌ای را ارایه دادیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. این تیم از ۹ بازیکن خارجی سود می‌برد و امکانات بسیار متفاوتی هم نسبت به تیم ما داشت. به هر حال ما دست پر برگشتیم. امیدوارم در سایر بازی‌های‌مان هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم از گروه خود صعود و دل مردم خوزستان را شاد کنیم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

https://hoorkhabar.ir/1762کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.