ابن‌قاسم: این موضوع هجمه و توطئه‌ای علیه فولاد است

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان به دنبال مطرح شدن شایعه جعلی‌بودن کارت‌ پایان خدمت چند بازیکن فولاد گفت: ما تشخیص هویت نیستیم که این موضوع را بررسی کنیم اما به نظرم طرح این موضوع یک هجمه و توطئه‌ای علیه فولاد است.

حسین ابن‌قاسم اظهار کرد: این یک هجمه و توطئه‌ای علیه فولاد است که سرچشمه آن می تواند خیلی چیزها از جمله اینکه ما قهرمان لیگ ایران شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با قدرت به مرحله بعد صعود کردیم، باشد.

وی بیان کرد: همه چیز شفاف است و تا مدارک کافی و وافی نباشد، سازمان لیگ اجازه بازی به هیچ بازیکنی را نمی دهد. بازیکنی که پاسپورت گرفته و خروج از کشور نیز داشته باشد، همه مدارک آن شفاف و درست است و این موضوع به نظرم هجمه ای ناجوانمردانه است و هر کسی که این کار را انجام داده است، تبر برداشته تا به ریشه فوتبال بزند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بررسی این موضوع از سوی باشگاه فولاد گفت: ما تشخیص هویت نیستیم؛ اگر پاسپورتی جعلی است باید اداره گذرنامه پاسخگو باشد، اگر کارت پایان خدمتی جعلی است، نظام وظیفه باید جوابگو باشد، اگر شناسنامه ای جعلی است، اداره ثبت باید پاسخگو باشد و اگر کارت بازی ای هم جعلی باشد، سازمان لیگ باید جواب دهد. به هر حال ما مدارک را طبق خواسته سازمان لیگ به آن‌ها ارایه داده ایم و روند قانونی را طی کرده ایم. آقای شهبازی که در سازمان لیگ است اگر یکی از مدارک کامل نباشد اجازه بازی نمی دهد و مو را از ماست بیرون می کشد، حالا که بازی ها تمام شدند و اینکه داستان چه می باشد، خدا می داند.

وی درباره این‌که کارشناسان نظرات متفاوتی در خصوص دستخوش تغییر قرار گرفتن عنوان قهرمانی فولاد داشته اند، خاطر نشان کرد: آن‌هایی که دنبال تغییر جایگاه ما هستند، به قول فردوسی‌پور به طرف آن تیم مورد نظر خود غش کرده اند و این ماهیت آن‌ها را نشان می دهد و چرا وقتی نه به دار است و نه به بار، اسم فولاد برده می‌شود و خیلی راحت از سونامی و تغییر در جایگاه صحبت می کنند؟ گستاخی تا چه حد؟ این افراد تبر برداشته اند تا به ریشه فوتبال بزنند. آن‌هایی که چنین اقدامی را انجام داده اند، بهتر است در مستطیل سبز حرف خود را بزنند.

https://hoorkhabar.ir/17339کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.