واکنش رئیس هیات موتورسواری خوزستان به اظهارات فردوسی‌پور!

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان به صحبت‌های فردوسی‌پور در برنامه شب‌گذشته نود که گفته بود “در زمین چمن غدیر اهواز موتورسواری می‌شود“ پاسخ داد.

ابراهیم جوانمردی اظهار کرد: زمانی که مجموعه ورزشی غدیر اهواز راه‌اندازی شد باتوجه به شناختی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان از توانمندی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان داشت، این مجموعه را به ما تحویل داد.

وی خاطر نشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای راه‌اندازی مجموعه غدیر اهواز تلاش های بسیاری داشت و علاوه بر آن حضور هیات ما در این راه‌اندازی چشمگیر بود. به هر حال پس از راه‌اندازی این مجموعه، فضایی برای تمرین و آموزش در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قرار گرفت تا جوانان بتوانند انرژی خود را تخلیه کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در ادامه با اشاره به صحبت‌های فردوسی‌پور در برنامه شب‌ گذشته نود که عنوان کرده بود “در زمین چمن غدیر اهواز موتورسواری می‌شود“ بیان کرد: به هر حال از نکته‌سنجی فردوسی پور و تیمش که وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر را بررسی کردند، تشکر می کنم ولی آن شخصی که می گوید مقام مسوول استان است و گفته بود که موتورسواران در زمین چمن ورزشگاه غدیر تمرین کرده اند و باعث تخریب آن شده اند، باید در ابتدا خودش را معرفی کند و سپس مستندات خاصی برای این صحبت خود داشته باشد.

وی گفت: این صحبت ها بی احترامی به ورزش، ورزشکار و رشته موتورسواری و اتومبیلرانی است. مجموعه غدیر دارای حراست، تشکیلات اداری و مدیر چمن است و چطور می شود که این اتفاق بیفتد و موتورسواران در زمین چمن تمرین کنند؟ این موضوع صحت ندارد و اصلا عقلانی و منطقی نیست. ما رشته ای نداریم که مورتورسوار بخواهد وارد چمن شود. رشته ما ربطی به تمرین کردن روی چمن ندارد.

جوانمردی ادامه داد: از آقای فردوسی‌پور می خواهم که آن شخصی که گفته است موتورسواران روی زمین چمن ورزشگاه غدیر تمرین کرده اند خودش را معرفی کند و اگر مدرکی دارد، ارائه دهد. به هر حال افرادی که چنین موضوعاتی را می گویند دنبال حاشیه برای فوتبال هستند و از آن جایی که خوزستان دارای سه تیم در لیگ برتر کشور است، این موضوعات حاشیه است که امیدوارم برطرف شوند.

https://hoorkhabar.ir/173293کپی شد!
194
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.