خبیر تاکید کرد: ضرورت حفظ منزلت جانبازان و ایثارگران در جامعه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر حفظ منزلت اجتماعی جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در جامعه گفت: احترام به جایگاه و مقام این عزیزان باید به عنوان یک اصل در جامعه نهادینه شود.

فرج الله خبیر در کارگروه اجتماعی ،فرهنگی استان که روز دوشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: به دلیل اهمیت مشکلات بخش جانبازان و ایثارگران استان، این مشکلات باید خارج از این کارگروه بررسی شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه جانبازان و ایثارگران افزود: در این خصوص باید فرمایشات راهبردی  مقام معظم رهبری در زمینه تدوین و ترویج فرهنگ ایثارگری و جهاد در جامعه سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از دستگاه های اجرایی استان خواست برنامه دیدار از جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده های شهدای دستگاه های را در دستور کار قرار دهند.

خبیر ادامه داد: بسیاری از نیاز های خانواده های این افراد به سهولت قابل تامین است و می توان به سادگی رضایت خاطر خانواده های این عزیزان را فراهم کرد.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری روز گرامی داشت آزادگان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزآزادسازی اولین گروه از آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی و بازگشت این عزیزان به کشور (۲۶ مرداد)لازم است در تمامی فرمانداری های استان ستاد برگزاری و بزرگداشت این روز تشکیل شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مسئله قانون گذاری و قانون گریزی گفت: قانون گریزی و انجام جرم در تمامی استان های کشور اتفاق می افتد و این مسئله مختص به استان خوزستان نیست.

خبیر ادامه داد:در بسیاری از استان های کشور آمار خشونت به مراتب بیشتر از استان خوستان است اما همین میزان جرم نیز باید در استان کمتر شود.

وی اذعان کرد: برای ارتقاء سطح قانون مداری افراد جامعه ،تربیت و آموزش قانون مداری باید از مدارس ابتدایی آغاز شود و تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این بخش فعال باشند.

https://hoorkhabar.ir/172155کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.